با گذشت سه هفته از ناپدید شدن زن میانسالی که با سقوط در یک کانال در تهران طعمه سیلاب شده بود هنوز اثری از او به دست نیامده است و احتمال می‌رود جنازه این زن در جریان سیلاب به خارج از شهر کشانده شده باشد.

سلامت نیوز: با گذشت سه هفته از ناپدید شدن زن میانسالی که با سقوط در یک کانال در تهران طعمه سیلاب شده بود هنوز اثری از او به دست نیامده است و احتمال می‌رود جنازه این زن در جریان سیلاب به خارج از شهر کشانده شده باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه «ایران» ساعت حدود 19:30 دوشنبه 17 آبان ساکنان خیابان پاسداران شاهد صحنه هولناک سقوط زن 47 ساله‌ای به داخل کانال آب بودند که در چند لحظه سیلاب او را بلعید و ناپدید شد.
با گزارش این حادثه به آتش‌نشانی و پلیس، تیم‌های جست‌وجو به محل اعزام شدند و عملیات در مسیر سیلاب آغاز شد، اما پس از چند روز جست‌وجو اثری از این زن به نام مریم به دست نیامد. همسر مریم می‌گوید همسرش آن شب برای آوردن دختر و پسر 7 و 9 ساله‌اش به آموزشگاه رفته بود که با توجه به لغزنده بودن زمین و سرعت جریان آب، ناگهان پایش لغزید و در برابر دیدگان وحشت‌زده فرزندانش داخل جوی آب افتاد و ناپدید شد. در این حادثه همسر مریم که  کمی دورتر داخل خودرویش منتظر آنها بود با شنیدن صدای فریاد فرزندانش تا مسافتی در مسیر سیلاب دوید اما موفق به نجات همسرش نشد. دوربین‌های مداربسته محل حادثه نیز نشان می‌داد که این زن به دلیل لغزندگی خیابان و نداشتن حفاظ به داخل جوی پرآب افتاده و درون کانال سقوط کرده است. از سوی دیگر همسر مریم که مقصر اصلی این حادثه هولناک را مسئولان شهری می‌داند شکایتی در دادسرای جنایی مطرح کرده است. جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز دیروز با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران برای یافتن جسد زن میانسال به خبرنگار «ایران» گفت: از روز حادثه تاکنون تمام نقاطی را که احتمال می‌دادیم این بانوی 47 ساله در آنجا گرفتار شده باشد جست‌وجو کردیم ولی از آنجایی که سرعت و شدت آب در زمان حادثه زیاد بوده هنوز نتوانسته‌ایم ردی از این بانو به دست آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha