سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

۲ کارگر که قصد سرقت از کارخانه‌ای حوالی پایتخت را داشتند وقتی با مقاومت بقیه کارگران روبه‌رو شدند برای فرار از آنجا دست به جنایت زدند.

نقشه سرقت از کارخانه رنگ خون گرفت

سلامت نیوز: ۲ کارگر که قصد سرقت از کارخانه‌ای حوالی پایتخت را داشتند وقتی با مقاومت بقیه کارگران روبه‌رو شدند برای فرار از آنجا دست به جنایت زدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این جنایت بعدازظهر 5بهمن سال گذشته رخ داد و مأموران پلیس را به كارخانه صنایع غذایی در منطقه فشافویه كشاند. بررسی‌ها نشان می‌داد كه 2نفر از كارگران كارخانه كه به‌تازگی در آنجا مشغول به‌كار شده بودند قصد سرقت از آنجا را داشتند اما بقیه كارگران متوجه آنها شده و سارقان نیز برای فرار از آنجا با قمه به همكارانشان حمله كرده و یك نفر را به قتل رسانده و دیگری را مجروح كردند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد كه عاملان این جنایت جواد و فرشاد نام دارند كه از حدود 20روز پیش از جنایت در آنجا مشغول به‌كار شده بودند. كارآگاهان پلیس با بررسی‌های گسترده موفق شدند جواد 22ساله را در یكی از زندان‌های پایتخت شناسایی كنند. او مدتی پس از جنایت به جرم سرقت از اماكن دستگیر شده و به زندان افتاده بود.

مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهی به درگیری مرگبار در كارخانه اعتراف كرد اما مدعی شد كه از همدستش به نام فرشاد خبر ندارد. در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد كه نام واقعی فرشاد، حسن است و این مرد به‌دلیل اعتیاد شدید به شیشه از سوی خانواده‌اش طرد شده است.

كارآگاهان متوجه شدند كه او با هویت جعلی در یك باتری‌سازی مشغول به‌كار شده است كه با شناسایی این محل، مرد جوان دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: 20روز از استخدام من و جواد در كارخانه گذشته بود كه تصمیم به سرقت لوازم و ابزارآلات آنجا گرفتیم. اما روز سرقت بقیه كارگران متوجه ما شدند و برای فرار از آنجا با قمه به آنها حمله كردیم و من چند ضربه به سر مقتول و چند كارگر دیگر زدم و پس از آن به همراه جواد از آنجا فرار كردیم تا اینكه دستگیر شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha