سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 199485

مراسم تشیع زنده یاد مرحوم حسن دانانسب یکشنبه 7 آذر با حضور اقشار مختلف مردم , مسئولین وهمکاران مرحوم در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد. روحش شاد , یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

تشییع محیط بان دنا به روایت تصویر

سلامت نیوز:مراسم تشیع زنده یاد مرحوم حسن دانانسب یکشنبه 7 آذر با حضور اقشار مختلف مردم , مسئولین وهمکاران مرحوم در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد. روحش شاد , یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان کهگیلویه وبویر احمد؛حسن دانا نسب محیط بان دنا در منطقه خونگاه که در طول شبانه روز از محیط زیست حفاظت می کرد به دیار باقی شتافت.


بنا بر این گزارش؛ حسن دانا نسب محیط بان منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا  عصرچهارمین روز از آذرماه 95 از خانه خارج شده بود ,خانواده پیگیر  موضوع شدند که عصر جمعه 5 آذر متوجه مرگش در اتاقک باغ خود در زمین ها و باغ های بوسنا در ضلع شرقی روستای خونگاه شدند


 باتوجه به قفل بودن درب اتاق از داخل هنوز علت مرگ محیط بان دنا مشخص نیست و بعد از اقدامات پزشکی قانونی معلوم خواهد شد. اما شنیده ها حاکی از آن است که مدیرکل پزشکی قانونی  طی مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا واحد کهگیلویه وبویر احمد علت مرگ مرحوم را خفگی با گاز منوکسید کربن اعلام کرده است. که این اداره کل طی مکتوبی به پزشک قانونی خواهان علت مرگ مرحوم شده است.  .


 مرحوم حسن دانانسب از یادگاران 8 سال دفاع مقدس, محیط بانی زحمتکش , 24 سال سابقه حفاظت و حراست از عرصه های محیط زیست را در کارنامه کاری خود داشت.











 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha