وزیر بهداشت با اشاره به اینکه طی هفته‌های آینده مشکلات پیش آمده در حوزه سلامت حل می‌شود، گفت: دولت اجازه ایجاد بحران در حوزه سلامت را نمی‌دهد.

دولت اجازه ایجاد بحران در حوزه سلامت را نمی‌دهد

سلامت نیوز: وزیر بهداشت با اشاره به اینکه طی هفته‌های آینده مشکلات پیش آمده در حوزه سلامت حل می‌شود، گفت: دولت اجازه ایجاد بحران در حوزه سلامت را نمی‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم سید حسن هاشمی  درباره تدابیر وزارت بهداشت برای بدترین وضعیت در ادامه اجرای طرح تحول سلامت به دلیل بدهی‌های انباشته شده بیمه‌ها که حتی رئیس سازمان غذا و دارو نیز نسبت به احتمال بحران دارویی هشدار داده است، اظهار داشت: به هیچ عنوان بحرانی در حوزه سلامت ایجاد نخواهد شد و اظهار نظر رئیس سازمان غذا و داور را نیز با وجود مشکلاتی که وجود دارد تایید نمی‌کنم.

وزیر بهداشت ادامه داد: دولت مصمم است و تلاش می‌کند و طی هفته‌های آینده این مشکلات پیش آمده در حوزه سلامت حل می‌شود.

هاشمی با قدردانی از مجلس که با دولت همراهی کرده است، افزود: انصافاً مجلس خیلی کمک کرد علی الخصوص در دادن اجازه برای عرضه اوراق در حوزه سلامت برای جبران بدهی بیمه‌ها، یعنی طبق همان کاری که برای خرید گندم با عرضه اوراق انجام می‌شود.

روحانی: طرح تحول سلامت یکی از خدمات ماندگار دولت یازدهم است/ در طرح تحول سلامت توجه ویژه ای به مشکلات حاشیه نشینی در شهرها شد

به گزارش تسنیم، همچنین حجت‌ الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در مراسم افتتاح بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب کشور در مشهد مقدس با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه عملکرد دولت در رفع مشکلات حاشیه‌ نشینی در مشهد مقدس، عنوان کرد: ساماندهی حاشیه شهرها و رعایت موارد اجتماعی، بهداشتی و زیست محیطی در این مناطق بسیار حائز اهمیت و وظیفه‌ ای انسانی برای ما است.

روحانی با اشاره به اینکه در طرح تحول سلامت به عنوان یکی از خدماتی که برای دولت یازدهم ماندگار خواهد بود، توجه ویژه ‌ای به مشکلات حاشیه ‌نشینی در شهرها شده است، گفت: در گذشته 83 درصد از مردم حاشیه‌ نشین شهرها در کشور از هیچ امکان درمانی برخوردار نبودند، اما امروز حرکت بسیار خوبی برای توجه به بهداشت و سلامت مردم و مداوای بیماران انجام شده است.

به گزارش وزارت بهداشت، با حضور وزیر بهداشت، عملیات ساخت بیمارستان 540 تختخوابی مشهد مقدس در شرق این کلانشهر آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha