دهمین كنگره سالانه انجمن متخصصان پوست، مو و زیبایی ایران با موضوع درمان‌های نوین بیماریهای پوست و زیبایی 26 تا 28 خرداد ماه در مركز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشكی ایران برگزار می‌شود.

دهمین كنگره سالانه انجمن متخصصان پوست، مو و زیبایی ایران برگزار می‌شود

دكتر سید محمدگلشنی دبیر انجمن متخصصان پوست، مو و زیبایی ایران در این زمینه گفت: بالا بردن سطح علمی متخصصان پوست و بازتاب آخرین دستاوردهای محققان و استادان رشته تخصصی پوست و زیبایی با همراهی 12 میهمان خارجی از كشورهای فرانسه، آمریكا، انگلیس، هند، اتریش و مصر مهمترین هدف برگزاری این گردهمایی علمی و عملی است.

وی افزود:‌ در این همایش حدود 50 مقاله علمی در قالب سخنرانی و 10 كارگاه عملی تخصصی در خصوص درمانهای نوین بیماریهای پوست و مو و راهكارهای جوان سازی و زیبایی پوست ارائه می‌شود.

دكتر گلشنی گفت: در كارگاه‌های عملی كه به صورت زنده و بر روی بیماران پوست و مو اجرا می‌شود درمان لكهای پوست در اثر بارداری و آفتاب سوختگی، استفاده از فن آوری‌ نوین لیزرهای فراكشنال (Affirm) در جوانسازی پوست، استفاده از تكنولوژی رادیو فركوئنسی (R.F) و كشیدن پوست با متد جدید به متخصصان آموزش داده می شود.

وی افزود: تزریق سم باكتری برای درمان بیماریهایی از جمله تعریق در نواحی كف دست، پا و زیر بغل همچنین تزریق ژل‌ها و پركننده‌های زیر پوستی مورد تایید انجمن به منظور رفع عیوب ظاهری در قالب كارگاه عملی به حاضران آموزش داده می‌شود.

دبیر انجمن متخصصان پوست، ‌مو و زیبایی از اعلام اخبر مربوط به بهره گیری موفقیت آمیز از سلولهای بنیادین در درمان سوختگی‌های پوست و ترمیم پوستی خبر داد و گفت: بیش از 500 متخصص پوست و مو از سراسر كشور در این گردهمایی حضور دارند.

گفتنی است، در حاشیه این همایش كه 15 امتیاز بازآموزی مدون نیز دارد نمایشگاه تجهیزات پزشكی و دارویی با مشاركت بیش از 40 شركت تولید كننده داخلی و خارجی برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha