استان‌ها > اصفهان - کلاهبردار حرفه ای که با ترفندی خاص شهروندان را پای دستگاه خود پرداز کشانده و 430 میلیون ریال از وجوه آنها را به حساب خود منتقل کرده بود در عملیات مأموران پلیس آگاهی شاهین شهر دستگیر شد.

کلاهبرداری به اسم برنده شدن در مسابقه، ۴۳۰میلیون ریال آب خورد

سلامت نیوز: کلاهبردار حرفه ای که با ترفندی خاص شهروندان را پای دستگاه خود پرداز کشانده و 430 میلیون ریال از وجوه آنها را به حساب خود منتقل کرده بود در عملیات مأموران پلیس آگاهی شاهین شهر دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رجبعلی مختاری"  با اعلام این مطلب  گفت: در یی شكایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان به صورت تلفنی پرونده ای در این خصوص در پلیس آگاهی شهرستان تشكیل و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد در تمامی این پرونده ها فردی ناشناس با یک شماره تلفن به شکات تماس گرفته و خود را نماینده یکی از اپراتوران تلفن همراه معرفی و به دروغ به ایشان خبر برنده شدن در یک مسابقه پیامکی را داده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: فرد كلاهبردار با چرب زبانی و ظاهر سازی به بهانه واریز مبلغ جایزه به حسابشان آنها را پای دستگاه عابر بانک کشانده و حساب آنها را خالی می كرد كه در این خصوص هم توانسته بود تنها از یك نفر مبلغ 430 میلیون ریال كلاهبرداری كند.

سرهنگ مختاری اظهار داشت: سرانجام با طی یك سری مراحل و عملیات علمی و تخصصی محل سكونت متهم در شهرستان کرج شناسایی و مأموران با اخذ نیابت قضایی به این شهر اعزام و توانستند وی را در طی یك اقدام غافلگیرانه دستگیر كنند.
این مقام انتظامی با بیان اینكه متهم پس از اقرار صریح به بزه انتسابی خود به مراجع قضایی تحویل شد گفت: از كسانی كه به این طریق از آنان كلاهبرداری شده می خواهیم كه به منظور پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان مراجعه كنند.

توقیف یك میلیارد و 700 میلیون ریال كالای قاچاق در برخوار

همچنین با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار دو محموله كالای قاچاق به ارزش یك میلیارد و 700 میلیون ریال توقیف و دو نفر در این رابطه دستگیرشدند.

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان در این ارتباط  گفت: در ادامه ماموریت های ویژه در زمینه مبارزه با قاچاقچیان كالا، ماموران این فرماندهی طی دو عملیات جداگانه توانستند دو محموله بزرگ كالای قاچاق را كشف و ضربه سنگینی را بر قاچاقچیان كالاهای خارجی وارد كنند.

وی محموله ها قاچاق كشف شده را شامل 10 هزار و 900 نخ سیگار و 25 پاكت تنباكو و پنج هزار و 200 کیلو انواع سموم کشاورزی خارجی عنوان کرد

سرهنگ صادقی، اظهار داشت: براساس نظر كارشناسان ارزش كالاهای كشف شده را یك میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: متهمین این پرونده علی رغم تلاش برای گریز از دست ماموران، با عکس العمل مناسب ماموران مواجه شده و خودروی آنها متوقف و دستگیر شدند که پس از بررسی صحت و سقم موارد مکشوفه توسط عوامل تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی، این اقلام به انبار تعزیرات شهرستان برخوار تحویل شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha