یک معلم نمونه کشوری که هم اکنون بازنشسته وزارت آموزش و پرورش است، ضمن گلایه از عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان گفت: پیشکسوتان آموزش و پرورش کشور انتظار دارند که دولتمردان پس از پانزده ماه خرید زمان، به آخرین وعده خود مبنی بر پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۴ عمل و زمینه ترمیم و بازسازی اعتماد قشر فرهیخته کشور به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را فراهم سازند.

مطالبات بازنشستگان فرهنگی ۱۵ ماه است که پرداخت نشده/دولتمردان به وعده‌های خود عمل کنند

سلامت نیوز: یک معلم نمونه کشوری که هم اکنون بازنشسته وزارت آموزش و پرورش است، ضمن گلایه از عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان گفت: پیشکسوتان آموزش و پرورش کشور انتظار دارند که دولتمردان پس از پانزده ماه خرید زمان، به آخرین وعده خود مبنی بر پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۴ عمل و زمینه ترمیم و بازسازی اعتماد قشر فرهیخته کشور به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را فراهم سازند.

به گزارش سلامت نیوز، بهمن ویسی؛ معلم نمونه کشوری در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: هنگامی که علی اصغر فانی، وزیر وقت آموزش و پرورش از اختصاص ردیف اعتباری ویژه در قالب بودجه سالانه کشور برای تامین و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۴ خبر داد، این امیدواری در میان فرهنگیان شکل گرفت که کشتی‌بان را سیاستی دگر آمده و دولتمردان در پی سال‌ها بی‌اعتنایی محض به مطالبات پرشمار پیشکسوتان تعلیم و تربیت کشور و تضییع حقوق صنفی آنان، به صرافت جبران گذشته و التیام دردهای کهنه تبعیض و تضییع افتاده و پرداخت سریع پاداش بازنشستگان را نقطه شروع برنامه ریزی‌ها و اقدامات قاطع خود قرار داده‌اند.

وی افزود: اما در این ماه‌های انتظار، آن چه به حساب بازنشستگان ۹۴ واریز شد؛ حسرت، رنج و سرخوردگی بود و مسئولان هر ماه با گفتار شیرین، عمل به وعده‌ها را به روزها و هفته‌های بی‌انتها حواله کردند. ناکامی یا بی‌انگیزگی در تامین اعتبار پاداش بازنشستگان دولت را بر آن داشت که با مصوبه‌ای، انتشار و فروش اوراق صکوک را اجرایی و این بار پانزدهم آذرماه را روز پایانی تسویه مطالبات بازنشستگان سال ۹۴ اعلام کند.

این بازنشسته آموزش و پرورش اضافه کرد: با این وجود تاکنون اطلاع‌رسانی در خصوص روند اجرای این مصوبه صورت نگرفته و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نیز در آخرین مصاحبه خود، هیچ اشاره‌ای به فرآیند پرداخت مطالبات بازنشستگان نکرد. پیشکسوتان آموزش و پرورش کشور انتظار دارند که دولتمردان پس از پانزده ماه خرید زمان، به آخرین وعده خود مبنی بر پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۴ عمل و زمینه ترمیم و بازسازی اعتماد قشر فرهیخته کشور به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را فراهم سازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha