شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۸
کد خبر: 19978

نشست آموزشی «تغذیه سالم-خانواده سالم» با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه به عنوان مهم‌ترین اصل در زندگی با مشاركت دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

نشست آموزشی تغذیه سالم-خانواده سالم
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی مراكز فرهنگی هنری شهرداری منطقه هشت، در این نشست آموزشی كارشناس برنامه درباره‌ تغذیه خوب، دانش تغذیه‌ای، نگرش مثبت به سلامتی، تنوع و تناسب در تغذیه، تعادل مواد غذایی، میزان انرژی مورد نیاز، نقش مواد معدنی در بدن و... مطالبی را بیان می‌كند.
تغذیه‌ای كه بر اساس اصول علمی و با در نظر گرفتن تمام احتیاجات بدن ما تنظیم شده باشد، سلامت انسان را تأمین می‌كند و قوای دفاعی بدن را به صورتی بسیار اساسی و قابل ملاحظه افزایش می‌دهد و اگر خلاف این امر واقع شود، اثرات بد این عمل در تمام اعضا و دستگاه‏های بدن منعكس می‌شود و باعث از دست رفتن قوای فعال جسمی و حتی روحی در هر انسانی و تحت هر شرایطی می‌شود.
علاقه‌مندان برای شركت در این نشست می‌توانند روز دوشنبه 31 خرداد، ساعت 17 تا 19 به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمك، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه كنند یا برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77815173 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha