دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 199966

اداره کل هواشناسی استان تهران از روند کاهشی دمای هوای استان تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: دمای هوای پایتخت در 72 ساعت آینده 7 درجه سردتر می شود.

تهران 7 درجه سردتر می شود

سلامت نیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از روند کاهشی دمای هوای استان تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: دمای هوای پایتخت در 72 ساعت آینده 7 درجه سردتر می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس تحلیل نقشه های پیش یابی، با نفوذ سامانه بارشی در استان تهران از اواخر وقت امروز تا فرداشب شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد در سطح استان خواهیم بود.
دراین گزارش تصریح شده، عمده بارش ها دراین مدت در ارتفاعات و به صورت برف و باران خواهد بود که از اواخر وقت فردا(سه شنبه) با خروج این سامانه بارشی، وزش باد شدید در برخی از مناطق استان تهران به خصوص بخش های جنوبی و غربی دور از انتظار نخواهد بود.
اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای تهران در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه را به ترتیب (7 و 16)، (3 و 14) و ( صفر و 12) درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.
دراین گزارش با اشاره به بارش برف و باران در سطح استان تهران به خصوص مناطق کوهستانی و ارتفاعات، توصیه شده که تمهیدات لازم در رابطه با احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد، لغزندگی و مه آلود بودن جاده ها پیش بینی شود.
براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فیروزکوه با دمای 19 و 5- درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان در 24 ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha