سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 200026

یک پژوهشگر فضای مجازی گفت: سلول‌های مخروطی چشم کودک تا سن 3 سالگی در حالت رشد و شکل گیری است، با توجه به این موضوع استفاده تلفن همراه برای کودکان زیر 3 سال اصلا توصیه نمی شود.

موبایل برای کودکان زیر 3 سال ممنوع

سلامت نیوز:یک پژوهشگر فضای مجازی گفت: سلول‌های مخروطی چشم کودک تا سن 3 سالگی در حالت رشد و شکل گیری است، با توجه به این موضوع استفاده تلفن همراه برای کودکان زیر 3 سال اصلا توصیه نمی شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر زهرا محمودی در یک برنامه رادیویی با اشاره به این که پدر و مادر دو بال تربیتی کودک هستند، گفت: در تربیت کودک پدر و مادر به یک اندازه و با یک درجه حساسیت در تربیت و الگودهی به فرزند موثر هستند.

وی در خصوص استفاده از تلفن همراه و ارتباط آن با سلامت کودکان، توضیح داد: سلول‌های مخروطی چشم کودک تا سن 3 سالگی در حالت رشد و شکل گیری است، با توجه به این موضوع استفاده تلفن همراه برای کودکان زیر 3 سال اصلا توصیه نمی شود.

این پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به طیف سنین کودکان، اظهار کرد: بدو تولد تا 2 سالگی را سنین نوزادی می گویند، این دوره در کودک حسی/حرکتی بوده و رویکرد شناختی و تربیتی دارد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به سن 2 تا 7 سالگی کودک، عنوان کرد: کودک در این سنین در مرحله تا پیش عملیاتی قرار دارد، به طوری که بعد از آن در سنین 7 تا 11 سالگی کودک بر اساس تفکر از اتفاقات واقعی محیط اطرف خود را تحلیل کرده و دیگر سراغ انتزاع نمی رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha