سمینار یك روزه سرطان كلیه از سوی انجمن سرطان ایران، 31 تیر ماه در هتل پارسیان اوین تهران برگزار می‌شود.

سمینار یك روزه سرطان كلیه در تهران برگزار می‌شود
 دكتر حسین فودازی دبیر این سمینار با اعلام خبر فوق افزود: هدف از برگزاری این سمینار، به روز رسانی اطلاعات پزشكان نسبت به تشخیص و درمان سرطان كلیه است بویژه آن كه طی سالیان اخیر با شناخت بهتر از فرآیند مولكولی و بیماری‌زایی این بدخیمی، روش‌های جدید و موثرتری در درمان مراحل پیشرفته سرطان كلیه و به تبع افزایش طول عمر و كیفیت زندگی بیماران مبتلا به آن در دسترس قرار گرفته است.

به گفته دكتر فودازی در سمینار سرطان كلیه، تازه‌های تشخیصی سرطان كلیه و نحوه درمان آن از جمله درمان‌های جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی و ایمونوتراپی، مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

دبیر سمینار سرطان كلیه یادآور شد: بررسی گستردگی و شیوع سرطان‌های كلیه در كشور، نحوه برخورد با بیماران مبتلا به سرطان كلیه و آخرین دستاوردهای علمی در تشخیص، جراحی،‌ رادیوتراپی و درمان‌های دارویی (شیمی درمانی، ایمونوتراپی و ...) در این سمینار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


وی گفت:‌ از آنجا كه در درمان سرطان‌های كلیه شامل جراحی و درمان‌های دارویی، ‌اختلاف نظرهای زیادی میان پزشكان متخصص وجود دارد، این سمینار بر آن است تا با ارایه نظریه‌های مختلف استادان صاحب نظر كشور، بهترین راهكارهای تشخیصی و درمانی را برای بیماران مبتلا به سرطان كلیه ارایه دهد.

دكتر فودازی در پایان اضافه كرد: این سمینار با حضور استادان و متخصصان رشته‌های اورولوژی، رادیوتراپی - انكولوژی، پاتولوژی، رادیولوژی و هماتولوژی - انكولوژی برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha