چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

سرپرست پلیس راه استان مازندران محدودیت های ترافیکی جاده های شمال کشور را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

سلامت نیوز: سرپرست پلیس راه استان مازندران محدودیت های ترافیکی جاده های شمال کشور را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس راه استان مازندران ،گفت : به منظور ایجاد کشش و روانی عبور ومرور در روزهای پایانی هفته از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود : به همین منظور به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ، جریان ترافیک تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 17 آذر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 آذر ماه  از محورهای کرج -چالوس ، فیروزکوه و هراز به غیر از موتورسیکلت های امدادی ممنوع است.

سرهنگ خسرویان خاطرنشان کرد : در محور چالوس –کرج تردد انواع تریلر و کامیونت و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روزجمعه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از 15كیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت كرج به صورت یك طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد : در محور هراز نیز تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 8صبح تا24 روزهای چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه 18 و 19 آذر ماه از این محور ممنوع است.

سرپرست پلیس راه استان مازندران از اعمل محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه نیز خبر داد و گفت : تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 8صبح تا 23  روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

خسرویان ، همچنین با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهای پایانی این هفته و الزامی بودن به همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروهای حمل ونقل عمومی، گفت : بارش ها در ارتفاعات با برف همراه است.

وی از رانندگان خواست : ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی ورانندگی خودروهای خود را به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha