نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت خبر داد.

بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت/محجوب از پاسخ‌های وزیر قانع نشد

سلامت نیوز:  نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمد حسین قربانی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در تشریح دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر بهداشت، گفت: سوال از وزیر بهداشت تنها دستور کار امروز کمیسیون به شمار می‌رفت که در مورد نحوه توزیع نیروی انسانی متخصص در نقاط مختلف کشور و مباحث مربوط به منابع مالی طرح تحول سلامت مطرح شد.

وی افزود: نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نماینده سوال کننده در مورد توزیع نیروی انسانی متخصص در نقاط مختلف کشور قانع شد و فرصتی دو ماهه به وزیر بهداشت داد تا برنامه ریزی درستی در این زمینه داشته باشد.

قربانی یادآور شد: علیرضا محجوب یکی دیگر از نمایندگان که در مورد منابع مالی طرح تحول سلامت سوالاتی را از وزیر بهداشت پرسید و از پاسخ های ایشان قانع نشد که براساس وظیفه این سوال را تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد تا در صحن علنی مجلس مطرح شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha