‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی شیراز با حاد خواندن مشكل مهاجرت در فارس‌ مدعی شد كه ماهیانه 10 هزار مهاجر به سمت شهرها سرازیر می‌شوند.

سلامت نیوز: ‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی شیراز با حاد خواندن مشكل مهاجرت در فارس‌ مدعی شد كه ماهیانه 10 هزار مهاجر به سمت شهرها سرازیر می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا‌، جمال رازقی چهارشنبه 17 آذر در نخستین نشست تخصصی كمیسیون اتاق شیراز، گفت: اگر موضوع مهاجرت به‌درستی مدیریت نشود، به بحرانی بزرگ تبدیل خواهد شد.

رازقی با بیان اینكه فارس اولین استان كشاورزی كشور محسوب می‌شد، گفت: فارس بعد از بروز خشكسالی‌ و استمرار این مشكل، دچار معضلات فراوانی شد كه یكی از این معضلات بحث مهاجرت است.

رئیس اتاق شیراز با بیان اینكه مباحثی نظیر تحریم و بحران‌ اقتصادی به مشكل خشكسالی استان فارس دامن زده است، گفت: در استان فارس راهی جز توجه به توسعه صنعتی، معدنی و گردشگری برای خروج از مشكلات اقتصادی وجود ندارد.

رازقی همچنین خاطرنشان كرد: نشست‌های تخصصی در اتاق بازرگانی شیراز با حضور صاحب‌نظران و مسئولان با هدف كمك به توسعه و رونق استان فارس برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha