چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

سوار بر پراید شدم؛ در بین راه راننده به بهانه ترافیک مسیرش را عوض کرد و مرا به محلی خلوتی برد؛ در آنجا به وی اعتراض کردم که وی با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت پول و طلاهایم متواری شد.

آزار و اذیت3 زن در پوشش مسافرکشی!

سلامت نیوز: سوار بر پراید شدم؛ در بین راه راننده به بهانه ترافیک مسیرش را عوض کرد و مرا به محلی خلوتی برد؛ در آنجا به وی اعتراض کردم که وی با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت پول و طلاهایم متواری شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم ؛ 10 روز پیش زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس آگاهی اظهار داشت توسط راننده پرایدی مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته است، وی درباره جزئیات این پرونده به مأموران گفت: اوایل شامگاه گذشته (شب حادثه) در جنوب پایتخت برای رفتن به منزلمان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی مقابلم ایستاد؛ چون راننده آن چهره موجهی داشت و گمان کردم مسافرکش است سوار پراید شدم؛ در بین راه راننده به بهانه ترافیک مسیرش را عوض کرد و مرا به محلی خلوتی برد، در آنجا به وی اعتراض کردم که وی با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت پول و طلاهایم متواری شد.

پس از ثبت این شکایت تیمی از مأموران اداره آگاهی با دستور قاضی سهرابی؛ بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای بازداشت متهم این پرونده دست به کار شدند و در ابتدای تحقیقات تصویر متهم توسط شاکی پرونده چهره‌نگاری شد.

در ادامه بررسیها مشخص شد دو زن دیگر نیز به همین شیوه مورد سرقت و آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و پرونده آنها نیز در دادگاه کیفری استان تهران و دادسرای ناحیه 34 تهران در دست بررسی است.

با به دست آمدن اطلاعات از دو پرونده دیگر، تصویر چهره‌نگاری شده از متهم فراری به رؤیت دو شاکی دیگر درآمد و آنها نیز متهم را شناسایی کردند.

با کشف این سرنخ، کارآگاهان در گام بعدی به سراغ تصاویر متهمان سابقه‌دار در اداره آگاهی رفتند و با تطبیق چهره سایر متهمان و تصویر چهره‌نگاری شده از متهم این سه پرونده، هویت متهم با نام شایان شناسایی شد.

سرانجام با شناسایی شایان، کارآگاهان سراغ محل زندگی وی رفتند و روز گذشته موفق به بازداشت شایان شدند.

پس از بازداشت شایان، وی با سه شاکی پرونده آزار و اذیت و سرقت، مواجه حضوری شد و شاکیان متهم را شناسایی و اعلام کردند که توسط شایان مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته‌اند، این در حالی است که شایان با انتقال به دادسرای امور جنایی تهران منکر سرقت و آزار و اذیت زنان جوان بود؛ سرانجام متهم پرونده با دستور بازپرس امور جنایی تهران در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha