مدیر رسانه و شبکه های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: ادعای خانواده ای مبنی بر جویده شدن جسد متوفی آنان در بیمارستان رازی رشت، در دست بررسی است.

ادعای جویده شدن جسد توسط موش در بیمارستان رازی رشت در دست بررسی است

سلامت نیوز: مدیر رسانه و شبکه های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: ادعای خانواده ای مبنی بر جویده شدن جسد متوفی آنان در بیمارستان رازی رشت، در دست بررسی است.


به گزارش سلامت نیوز، طلعت کاویانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آنجایی که رعایت موازین اخلاقی یکی از ارزش های مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان است، به همین منظور، تیمی برای بررسی صحت و عدم صحت این ادعا در این دانشگاه تشکیل شده است.


وی اظهار داشت: مردم و خانواده متوفی مطمئن باشند که نتایج بررسی های به عمل آمده توسط تیم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، در اسرع وقت به اطلاع آنان خواهد رسید.


کاویانی خاطرنشان کرد: خانواده یک متوفی در رشت پس از چند ساعت از تحویل گرفتن جسد زنی 49 ساله، به بیمارستان رازی رشت مراجعه و ادعا کردند که جسد متوفی آنان توسط موش زخمی و جویده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha