پلیس راهور نیروی انتظامی با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی اعلام کرد: اکنون در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور، شاهد بارش برف و باران هستیم.

بارش برف و باران در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور

سلامت نیوز:  پلیس راهور نیروی انتظامی با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی اعلام کرد: اکنون در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور، شاهد بارش برف و باران هستیم.

به گزارش  ایرنا از پلیس راهور، برابر گزارش های دریافتی اکنون برف در استان های تهران، البرز، خراسان رضوی و شمالی (اکثر محورها)
اصفهان (محور سمیرم-شهرضا )، لرستان (گردنه زالیان) و ارتفاعات محور هراز و کردستان (محور سنندج-همدان) در حال باریدن است.
محور های گلستان (محورهای خوش ییلاق، نوکنده و توسکستان)، گیلان (محورهای پونل، چابکرسر و اسالم-خلخال) و مرکزی (محورهای اراک-قم، اراک-خمین و اراک-بروجرد) نیز از دیگر محورهایی به شمار می آید که در آنها ، برف می بارد.
براساس اعلام پلیس راهور در زمان حاضر در استان های مازندران، گلستان و گیلان (اکثر محورها) هم بارف برف داریم.


**مه گرفتگی و کاهش دید
پلیس راهور افزود: همچنین در استان زنجان (محور زنجان-خدابنده)، هرمزگان (محورهای قشم، میناب و بندرعباس-حاجی اباد)، خراسان رضوی (محورهای فریمان، مشهد-نیشابور، تربت حیدریه-مشهد)، محور هراز (محدوده امامزاده هاشم، قلعه دختر و جاجرود)و جنوب استان سیستان و بلوچستان (محور چابهار) مه گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.
پلیس راهور ناجا به رانندگان هشدار داد با توجه به کولاک و یخ زدگی، حتما برای تردد در ارتفاعات محور کرج به چالوس از زنجیر چرخ استفاده کنند.

**محورهای مسدود کشور
این پلیس ،‌محورهای مسدود در کشور را محور شمشک به دیزین، محور پونل به خلخال، محور سرو آباد-پاوه و محور ایذه-اندیکا اعلام کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha