سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول نظام سلامت که در دولت تدبیر و امید شکل گرفته، گره‌گشای بسیاری از مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان بوده و باعث کاهش دغدغه‌های مردم مناطق محروم شده است.

طرح تحول نظام سلامت باعث کاهش دغدغه‌های مردم مناطق محروم شده است

سلامت نیوز:سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول نظام سلامت که در دولت تدبیر و امید شکل گرفته، گره‌گشای بسیاری از مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان بوده و باعث کاهش دغدغه‌های مردم مناطق محروم شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمدنعیم امینی‌فرد در جریان سفر وزیر بهداشت به منطقه بلوچستان با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان دلگان بیان کرد: دلگان ظرفیت‌های بالقوه بسیاری دارد اما از مشکلات فراوانی رنج می‌برد که یکی از آنها فاصله زیاد این شهرستان تا مراکز مجهز بهداشتی و درمانی است.

نماینده مردم ایرانشهر و دلگان در مجلس افزود: وضعیت بهداشتی و درمانی دلگان مشکلات زیادی دارد اما برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده تا سطح آن به حد مطلوب برسد.

وزیر بهداشت نیز با اشاره به مطالبه مردم و مسئولین شهرستان جهت ایجاد بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابه در ایرانشهر گفت: متأسفانه وزارت بهداشت یکی از مغروض‌ترین وزارتخانه‌هاست؛ از این رو امکان این امر فراهم نیست؛ همه دعا کنید در کارهای دولت گشایشی ایجاد شود.

هاشمی با ابراز رضایت نسبت به ارتقای دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه اظهار کرد: این مهم تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وزیر بهداشت به جذب دانشجویان بومی در رشته‌های پزشکی نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس تعهد ۱۵ ساله‌ای که از دانشجویان بومی بلوچستان در رشته پزشکی گرفته شده است، امیدواریم دیگر با کمبود پزشک مواجه نشویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha