رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تشکیل تیم ویژه در ارتباط با خورده شدن جسد یک زن توسط موش در رشت خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد این موضوع چندان صحت نداشته باشد.

تشکیل تیم ویژه در رابطه با خورده شدن جسد یک زن توسط موش

سلامت نیوز:رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تشکیل تیم ویژه در ارتباط با خورده شدن جسد یک زن توسط موش در رشت خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد این موضوع چندان صحت نداشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،احمد شجاعی،‌ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در ارتباط با موضوع خورده شدن جسد یک زن توسط موش در یکی از بیمارستان‌های رشت افزود :‌ هنوز گزارشی در این زمینه به ما واصل نشده است ولی ما درخواست کرده‌ایم که مساله به صورت دقیق‌تر بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد تا حدودی این موضوع صحت نداشته باشد،‌گفت: دستور داده‌ایم که شرایط را در این زمینه بررسی کنند، تیم ویژه‌ای نیز تشکیل شده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در پاسخ به اینکه آیا برای بررسی دقیق نیاز به نبش قبر وجود دارد،‌ افزود:‌ این پرونده را از طریق سوابق آن بررسی خواهند کرد و با پیگیری شرایط می‌توان به نتیجه دست یافت.


 هفته گذشته یکی از شهروندان رشتی مدعی شد که موش بخشی از گوش‌ها، صورت و دستان جنازه خواهر ۴۹ ساله‌اش را در بیمارستانی در رشت خورده است زیرا مسئولان بیمارستان به علت کمبود کمدهای مخصوص نگهداری جسد در سردخانه این بیمارستان، جسد خواهرش را در کف زمین سردخانه گذاشته‌اند که این امر موجب شد که موش بخشی از جسد را زخمی کرده و بخورد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha