شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 200406

این نکته بسیار مهم است که در نظر داشته باشیم سرطان یک شبه توسعه پیدا نمی کند. این خوراکی های ضد سرطان که در ادامه معرفی می شوند در کنار تغییر شیوه زندگی می تواند خطر ابتلا به این بیماری مهلک و پرهزینه را تا حد بسیار چشمگیری کاهش دهد.

چند روش ساده برای جلوگیری از ابتلا به سرطان

سلامت نیوز: این نکته بسیار مهم  است که در نظر داشته باشیم سرطان یک شبه توسعه پیدا نمی کند. این خوراکی های ضد سرطان که در ادامه معرفی می شوند در کنار تغییر شیوه زندگی می تواند خطر ابتلا به این بیماری مهلک و پرهزینه را تا حد بسیار چشمگیری کاهش دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت بنیاد امور بیماری های خاص، البته همواره باید در نظر داشته باشید که ارتباط داشتن با پزشکتان و اطلاع دادن هر گونه موضوع نگران کننده ای به او بسیار مهم است.

کلم بروکلی را آب پز کرده و مصرف نمایید:

کلم بروکلی یکی از خوراکی هایی است که به عنوان ” سوپر فود” شناخته می شود. اما در نظر داشته باشید نتایج حاصل از یک تحقیق که توسط محققان ایتالیایی انجام گرفت و  در سال ۲۰۰۸ منتشر شد  نشان داد کلم بروکلی بخارپز شده شامل گلوکوزینولات بیشتری نسبت به کلم بروکلی سرخ شده، آب پز و یا قرار داده شده در ماکرویو می باشد. گلوکوزینولات ترکیبات سالم موجود در سبزیجات می باشد.

سیر مصرف کنید:

این گیاه تند حاوی ترکیبات گوگرد آلیل است که می تواند به طور طبیعی سیستم ایمنی بدن را در برابر سرطان، تحریک کند و نیز می تواند به طور بالقوه برای کمک به بدن دارند به منظور خلاص شدن از مواد شیمیایی سرطان زا و سلول های سرطانی که دیر تر از سلول های عادی می میرند، مورد استفاده قرار گیرد.

مصرف نوشیدنی های شیرین شده را متوقف کنید:

نوشیدنی های شیرین شده با شکر نه تنها احتمال ابتلا به چاقی و دیابت را افزایش می دهند، بلکه خطر بروز سرطان آندومتر را در فرد افزایش می دهند.

نتایج حاصل از تحقیقات به دست آمده در دانشگاه مینه سوتا نشان داده است زنانی که نوشابه های قندی را بیش از حد مجاز مصرف می کنند، تا ۸۷ درصد،  احتمال بیشتری برای ابتلا به سرطان آندومتر دارند، خصوصاً به خاطر اضافه وزنی که در نتیجه مصرف این نوع نوشابه ها پیدا می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha