معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: روند قتل در ١٠ سال گذشته روندی کاهشی داشته، انفجارهای عمدی روند کاهشی داشته و کشفیات مواد مخدر در ٧ ماه سال جاری ١٩درصد افزایش داشته است.

افزایش ٦٩ درصدی اعتراض‌های اجتماعی/انفجارهای عمدی روند کاهشی داشته است

سلامت نیوز:معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: روند قتل در ١٠ سال گذشته روندی کاهشی داشته، انفجارهای عمدی روند کاهشی داشته و کشفیات مواد مخدر در ٧ ماه سال جاری ١٩درصد افزایش داشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، محمدحسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه باید عملکرد دولت را در سه سالی که روی کار آمده مورد بررسی قرار داد تا مشخص شود چه مسیری را پیموده است، گفت: با وجود افزایش ٦٩ درصدی اعتراض‌های اجتماعی اعم از کارگری، صنفی و بخشی که نشان می‌دهد افراد به راحتی آمده‌اند و حرف‌هایشان را زده‌اند اما هیچ مورد بحران اجتماعی که تبدیل به مسائل امنیتی شود، نداشتیم.

وی در ادامه افزود: با وجود شرایط پیرامونی در طول سه سال گذشته تمامی معاندان، تکفیری‌ها و تروریست‌ها واقعا تلاش کردند که بتوانند در کشور ناامنی ایجاد کنند اما آنچه که مدنظرشان بود، حتی یک مورد هم نتوانستند انجام دهند، البته تنها یک سری اقدامات ایذایی بوده اما در نگاه کلان کشور، امروز امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه باعث سوال حتی برای کشورهای غربی شده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: با رشد ٣٢ درصدی سرقت بین سال‌های ٨٤ تا ٩٢ شاهد بودیم که این آمار در سال ٩٣ متوقف و روند کاهشی پیدا کرده است.

وی یادآور شد: روند قتل در ١٠ سال گذشته روندی کاهشی داشته، انفجارهای عمدی روند کاهشی داشته و کشفیات مواد مخدر در ٧ ماه سال جاری ١٩درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha