معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش 6 ماهه دوران تحصیل دانشجویان علوم پزشکی با گسترش آموزش های مجازی در دانشگاه ها خبر داد.

دانشجویان پزشکی 6 ماه زودتر فارغ التحصیل می شوند

سلامت نیوز:  معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش 6 ماهه دوران تحصیل دانشجویان علوم پزشکی با گسترش آموزش های مجازی در دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر محمدباقر لاریجانی روز یکشنبه در سومین جشنواره لقمان حکیم؛ ویژه تحقیقات علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:مجازی سازی یکی ازمباحث مهم در دنیای پزشکی است از همین رو درنظر داریم بسیاری از درس های علوم پزشکی را به صورت مجازی ارائه کنیم و با گروه های معارف نیز صحبت هایی در این زمینه داشته ایم تا 25 درصد درس های خود را به شیوه مجازی ارائه دهند.


وی افزود: ما نمی توانیم استاد دانشگاه تهران را برای تدریس در دانشگاه های سراوان، چابهار و ایرانشهر اعزام کنیم ولی می توانیم کتابها و آموزش های همین استادان را به صورت مجازی روی سایت قرار دهیم تا دانشجویان بتوانند از آن استفاده کنند.


معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: به دانشگاه های علوم پزشکی این اختیار را داده ایم تا بدون نیاز به کسب مجوز از وزارت بهداشت، چهار هفدهم درس های خود را به صورت مجازی ارائه دهند.


وی تصریح کرد: با استفاده از آموزش مجازی قادر خواهیم بود دوره آموزشی دانشجویان پزشکی را کاهش داده و آنها را 6 ماه زودتر فارغ التحصیل کنیم.
ادامه دارد


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha