سلامت نیوز:فرماندار تهران گفت: بیش از 5 هزار متکدی از سطح شهر تهران جمع آوری شده اند.
عیسی فرهادی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره جمع آوری متکدیان از سطح شهر تهران افزود: در حال حاضر این متکدیان به سامان سراهای شهرداری منتقل شده اند تا روند شناسایی آنها پیگیری شود.
وی گفت: گزارش ها حاکی از این است که هنوز برخی متکدیان و کارتن خوابها ، شب ها در سطح شهر تردد دارند و یا زیر پل ها مستقر می شوند که با برنامه ریزی انجام شده قرار است این افراد نیز جمع آوری و به گرمخانه ها یا مددسراها منتقل شوند.
فرماندار تهران همچنین افزود: ‌در شبهای سرد زمستان بیش از 3 هزار نفر در گرمخانه های شهرداری پذیرش شده اند که این روند تا انتهای زمستان ادامه خواهد داشت.

فرماندار تهران از پذیرش 173 همراه بیمار در همراه سراهای شهرداری خبر داد .
 عیسی فرهادی افزود : در 10 روز گذشته دو همراه سرا در مناطق 3 و 6 شهرداری تهران  برای پذیرش همراهان بیمارانی که از شهرستان به تهران آمده اند ، پیش بینی شده است.
وی گفت: به همه بیمارستان ها و کلانتری های سطح شهر ابلاغ شده است تا در صورت کمبود جا در بیمارستانها برای پذیرش همراه بیمار ، این افراد را به همراه سراهای پیش بینی شده شهرداری ارجاع کنند .
فرماندار تهران تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به  همراه بیماران پیش بینی شده  است که خانه های معلم نیز فضایی برای پذیرش این افراد در نظر بگیرند .
وی تاکید کرد: درحال حاضر 170 بیمارستان در تهران  مشغول خدمت رسانی هستند که موظفند درصورت کمبود فضا برای پذیرش همراه بیماران این افراد را به همراه سراها ارجاع کنند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha