سرهنگ کرمیان در برنامه "صبح و گفتگو" رادیو گفت وگو به طرح زوج و فرد اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح را بر اساس بررسی ها و تحقیقاتی که در خصوص گنجایش راه ها در ساعت اوج سفرها ست اجرا کردیم . این طرح از درب منزل پس از اطلاع رسانی انجام می شود و به وسیله عوامل و گشت های پیاده و سواره نظارت خواهد شد.

طرح زوج و فرد از درب منزل به زودی اجرایی می شود

سلامت نیوز:سرهنگ کرمیان در برنامه "صبح و گفتگو" رادیو گفت وگو به طرح زوج و فرد اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح را بر اساس بررسی ها و تحقیقاتی که در خصوص گنجایش راه ها در ساعت اوج سفرها ست اجرا کردیم . این طرح از درب منزل پس از اطلاع رسانی انجام می شود و به وسیله عوامل و گشت های پیاده و سواره نظارت خواهد شد.


برنامه "صبح و گفتگو" با موضوع ترافیک تهران و با حضور سرهنگ کرمیان جانشین پلیس ترافیک شهری ناجا روانه آنتن شد.
سرهنگ کرمیان در ابتدا در خصوص ورود خودروهای تک سرنشین گفت: به باور من، عدم ورود خودروهای تک سرنشین، یک اصل معنوی و اجتماعی است. باید این را به عنوان یک اصل استوار قرار دهیم و تا آنجا که ممکن است این کار را نکنیم و اگر مجبور به این کار شدیم، خودمان را ملزم بدانیم چند نفر دیگر از شهروندان را سوار کنیم.


وی افزود: بار سنگینی بر دوش همه همکاران در راهنمایی و رانندگی برای خدمتگزاری و فراهم ساختن انظباط و آرامش و ایمنی سفر همشهریان است اما فکر می کنم بار سنگین تر بر دوش خود مردم است که باید ساعت ها وقت گرانبهایشان را در ترافیک هدر بدهند و آسیب های جسمی و روحی و روانی اش را بپذیرند.


جانشین پلیس ترافیک شهری ناجا به وضعیت ترافیک در شهرهای پیشرفته دنیا اشاره کرد و بیان داشت: این شهرها راه حل های خروج از ترافیک را پیدا کردند و اساساً راه حل های این مسئله مبهم نیستند که بخواهیم دنبال آنها بگردیم. گسترش ناوگان مسافربری همگانی یکی از راه های مهم برای کاهش ترافیک است و باید بیشتر توان مان را به خودروهای مسافربری همگانی اختصاص دهیم.


کرمیان ادامه داد: وقتی "مسیر" گسترده ای را به خط ویژه اختصاص می دهیم و آن را ویژه می کنیم و دیگر شهروندان را از ورود به آن باز می داریم، باید به شایستگی از این فضا بهره گیری شود و بنا به نیازی که در آن مسیر به سفر است، وسیله مناسب و ایمن فراهم شود.


وی به طرح زوج و فرد اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح را بر اساس بررسی ها و تحقیقاتی که در خصوص گنجایش راه ها در ساعت اوج سفرها ست اجرا کردیم زیرا این راه ها نمی تواند، پذیرای همه شهروندان و مسافران باشد. این طرح از درب منزل پس از اطلاع رسانی انجام می شود و به وسیله عوامل و گشت های پیاده و سواره نظارت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha