پژوهشکده بیوتکنولوژی تولید مثل پژوهشگاه فن آوری های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی – ابن سینا دو برنامه آموزشی مدون نازایی را ویژه متخصصین زنان و زایمان، در تاریخ ¬های 23و24 تیرماه برگزار می کند.

برنامه آموزشی مدون نازایی در پژوهشکده بیوتکنولوژی تولید مثل پژوهشگاه ابن سینا برگزار می شود
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، برنامه آموزشی مدون نازایی (1) در تاریخ 23 تیرماه برای متخصصین زنان و زایمان و جهت آشنایی ایشان با نحوه ارجاع بیماران به مراکز درمان ناباروری، آشنایی با نحوه تشخیص و درمان زوجین نابارور و چگونگی مقابله با عوارض درمانهای مورد استفاده در ناباروری برگزار خواهد شد.
برنامه آموزشی مدون نازایی (2) نیز در تاریخ 24 تیرماه جهت یادآوری و بحث در مورد علل نازایی بخصوص اندومتریوز و فاکتور مردانه و درمان آن، تبادل اطلاعات و تجربیات متخصصین، افزایش دانش علمی و فنی در مورد جدیدترین راه های درمان ناباروری با تاکید بر روشهای درمان ناباروری نوین (ART ) و بحث در مورد مانیتورینگ تخمدان و آماده سازی اندومتر برای انتقال جنین برگزار خواهد شد.
دکتر مژده ذنوبی و دکتر افسانه محمدزاده متخصصین زنان و نازایی،اعضاء تیم تخصصی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا و دبیران علمی این برنامه¬های آموزشی ، نحوه برگزاری برنامه را به صورت سخنرانی متخصصین در قالب پانلهای تخصصی، بحث در انتهای هر پانل و پرسش و پاسخ در مورد کیس های مورد تجربه متخصصین اعلام نمودند.
دبیران علمی این برنامه ها پانلهای برنامه اول را نازایی با علت زنانه و تحریک تخمک گذاری و پانلهای برنامه دوم را اندومتریوز و نازایی باعلت مردانه برشمردند.
آدرس محل برگزاری: نیاوران- میدان قدس- خیابان دزاشیب- خیابان عمار- کوی عرفات- مرکز علوم ستاره شناسی و نجوم
علاقمندان می توانند جهت شرکت در این دو برنامه با حوزه آموزش پژوهشگاه تماس حاصل فرمایند.

آدرس : ولنجک- خیابان هجدهم – بن بست شبو- انتهای بن بست- پلاک 3- پژوهشگاه ابن سینا- حوزه آموزش
تلفن :22402110-021
نمابر: 22404145-021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha