رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف در محورهای غربی کشور گفت: در 3 محور استان آذربایجان غربی بارش برف اعلام شده است

بارش برف در محورهای غربی کشور/رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

سلامت نیوز:رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف در محورهای غربی کشور گفت: در 3 محور استان آذربایجان غربی بارش برف اعلام شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سرهنگ نادر رحمانی ، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز، صبح امروز بارش برف در مناطق شمال غرب، غرب و شمال کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به محورهای دارای بارش برف افزود: در استان‌ آذربایجان غربی محورهای سردشت-مهاباد ، سردشت-پیرانشهر و سردشت-بانه بارش برف اعلام شده است.

رحمانی تاکید کرد که هموطنانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: هم‌اکنون در باند جنوبی آزاد‌راه کرج – قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد‌راه کرج – تهران از محدوده‌های پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

به گفته رحمانی در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha