بارش برف همراه با کولاک از بامداد روز پنجشنبه بخش های وسیعی از استان اردبیل را فرا گرفته و موجب اختلال در زندگی عادی مردم شد.

برف و کولاک استان اردبیل را فرا گرفت / مردم از سفرهای غیر ضروری خوداری کنند

سلامت نیوز: بارش برف همراه با کولاک از بامداد روز پنجشنبه بخش های وسیعی از استان اردبیل را فرا گرفته و موجب اختلال در زندگی عادی مردم شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، بارش ها بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان از جمله شهرستان های اردبیل، سرعین، نیر و خلخال شدید بوده و اداره کل آموزش و پرورش ودانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تمامی فعالیت های آموزشی در این مناطق را برای روز پنجشنبه تعطیل اعلام کرد.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز در اطلاعیه ای با اعلام بارش برف همراه با کولاک در تمامی جاده های کوهستانی استان اردبیل به شهروندان استان توصیه کرد که از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
این منبع همچنین اعلام کرد که گذر از جاده های کوهستانی استان اردبیل تنها با زنجیز چرخ و تجهیزات زمستانی ممکن می باشد.
هواشناسی اردبیل نیز اعلام کرد که بارش برف تا شامگاه پنج شنبه در تمامی مناطق استان اردبیل ادامه داشته و با فرا رسیدن شب بتدریج ازشدت آن کاسته خواهد شد.
بنا به اعلام هواشناسی، از بامداد جمعه هوای سرد بر اغلب شهرستان های استان حاکم شده و دما بین 10 تا 15 درجه کاهش خواهد یافت .
بر این اساس در 2 هفته آینده در مناطق مرکزی و جنوب استان اردبیل اهالی منطقه دمای زیر صفر را تجر به خواهند کرد.
هم اکنون دمای هوا در تمامی 10 شهرستان استان اردبیل زیر صفر بوده و بین منفی یک تا منفی 8 درجه متغییر می باشد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha