پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

متلک‌پرانی به زن جوان با جنایت پایان یافت.

سلامت نیوز: متلک‌پرانی به زن جوان با جنایت پایان یافت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، 2مظنون در این خصوص دستگیر شدند كه هر دو خود را بیگناه می‌دانند. 21آذر‌ماه گزارش مرگ پسرجوانی در بیمارستان شهدای هفتم تیر به قاضی سیدسجادمنافی‌آذر كشیك جنایی پایتخت اعلام شد. با دستور وی، تیمی از كارآگاهان تحقیقات خود را برای رازگشایی از این حادثه آغاز كردند.

قربانی جوانی 36ساله بود كه 10 روز قبل‌تر در درگیری خیابانی با ضربات چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به كما رفته بود كه در نهایت تسلیم مرگ شد. كارآگاهان در تحقیق از شاهدان پی بردند كه قتل به‌خاطر متلك‌پرانی به یك زن رخ داده است. در این خصوص 2جوان به‌عنوان مظنون دستگیر شدند كه دیروز برای بازجویی مقابل قاضی دادسرای جنایی تهران قرار گرفتند. یكی از آنها كه جوانی 27ساله است، به قاضی گفت:

شب حادثه دوستم محسن در خانه‌ام مهمان بود. همسرم نیز برای خرید از خانه بیرون رفته بود. درحالی‌كه مشغول صحبت با دوستم بودیم، صدای فریاد همسرم را از كوچه شنیدم. به سرعت همراه محسن خود را به داخل كوچه رساندیم و با مقتول و دوستش مواجه شدیم. آنها حالت عادی نداشتند و بر سر متلكی كه به همسرم انداخته بودند، باهم درگیرشدیم.

چراكه همسرم به‌شدت وحشت‌زده بود. همان لحظه چند مرد از خانه‌های دیگر با قمه و چوب بیرون آمدند و به من حمله كردند. من چاقویی نداشتم و ضربه‌ای نزدم. نمی‌دانم چه‌كسی ضربه را زده است. من و محسن هم در این درگیری به‌شدت زخمی شدیم. حدود 10مرد بودند كه به ما حمله كردند و ما احتمال می‌دهیم مقتول با ضربات چاقوی یكی از آنها زخمی شده است.

محسن كه در جلسه حضور داشت و خودش به‌عنوان مظنون دستگیر شده نیز چنین گفت: آن شب خانه دوستم بودم كه وقتی متوجه شد به همسرش متلك انداخته‌اند، چاقویی از آشپزخانه برداشت و به كوچه رفت. من هم به‌دنبال او خود را به كوچه رساندم كه به سرم ضربه زدند و از هوش رفتم. من چاقویی نداشتم و جنایتی انجام ندادم. به گزارش همشهری، هم‌اكنون مظنونان پرونده در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha