رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 15 استان کشور طی روزهای اخیر متاثر از برف و کولاک بوده و نیروهای جمعیت هلال احمر به بیش از 5 هزار و 680 شهروند گرفتار خدمات ارائه کرده اند.

15 استان کشور درگیر برف و کولاک/ ارائه خدمات هلال احمر به بیش از 5 هزار شهروند

سلامت نیوز:  رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 15 استان کشور طی روزهای اخیر متاثر از برف و کولاک بوده و نیروهای جمعیت هلال احمر به بیش از 5 هزار و 680 شهروند گرفتار خدمات ارائه کرده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،مرتضی سلیمی  گفت: از روز 24 آذر تا صبح امروز جمعه 26 آذرماه، 15 استان کشور در پی بارش نزولات آسمانی دچار مشکلاتی شده و به شهروندان ساکن در این مناطق امدادرسانی شده است.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر در تمام 15 استان متاثر از برف و کولاک حضور پیدا کرده و خدماتی را به شهروندان گرفتار در برف و کولاک ارائه کرده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استان های متاثر از برف و کولاک اظهارکرد: در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کرمانشاه، کردستان، سمنان، گیلان، گلستان، مازندران، فارس، قزوین و زنجان شاهد بارش برف شدید بوده ایم.

سلیمی ادامه داد: در همین رابطه 5 هزار و 680 شهروند گرفتار در برف و کولاک از خدمات نیروهای جمعیت هلال احمر بهره مند شده اند.

وی در خصوص شرایط فراهم شده به منظور اسکان اضطراری شهروندان گرفتار در برف تصریح کرد: 92 نفر طی روزهای 24 تا 26 آذرماه اسکان اضطراری پیدا کرده ضمن اینکه به 4 نفر نیز به دلیل برخی مشکلات به مراکز درمانی منتقل شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از گرفتار شدن تعداد قابل توجهی از خودروها در برف خبرداد و گفت: نیروهای هلال احمر به هزار و 689 خودرو گرفتار در برف نیز خدمات ارائه کرده اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha