کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در اکثر نقاط کشور با پدیده کاهش دمای هوا مواجه خواهیم بود و در پی آن، بارش برف و باران را خواهیم داشت.

دمای هوا در اکثر نقاط کشور به زیر صفر می رسد/ استمرار بارش برف و باران تا نخستین روز زمستان

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در اکثر نقاط کشور با پدیده کاهش دمای هوا مواجه خواهیم بود و در پی آن، بارش برف و باران را خواهیم داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی  گفت: از اواخر بعد از ظهر امروز جمعه 26 دی، دمای هوا در بسیاری از نقاط کشور با کاهش قابل توجه مواجه خواهد شد و این روند تا روز چهارشنبه یکم دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کاهش محسوس دما بیش از سایر نقاط، در مناطقی از غرب، شمال غرب، شمال شرق و سواحل شمالی کشور احساس خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر درگیر شدن اکثر نقاط کشور با توده هوای سرد اظهارکرد: با توجه به روند کاهشی دمای هوا در سراسر کشور، توصیه می شود در رابطه با تامین حامل های سوخت و انرژی اقدامات لازم از سوی شهروندان به کار گرفته شود.

گودرزی از احتمال یخ زدگی جاده ها و معابر در برخی از مناطق واقع در نقاط شمالی کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: کاهش شدید دمای هوا در برخی از نقاط شمالی کشور سبب یخ زدگی معابر و جاده ها خواهد شد و به همین خاطر وضعیت تردد در جاده ها دشوار می شود.

وی با اشاره به استمرار بارش برف و باران در اکثر نقاط کشور تا روز یکم دی ماه تصریح کرد: پیش بینی می شود در بسیاری از نقاط کشور استمرار برف و باران را تا نخستین روز زمستان شاهد باشیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha