رئیس جمعیت هلال‌احمر، در بازدید سرزده از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در استان اصفهان، با گلایه امدادگران از حذف سهم هلال احمر از حق ثبت مواجه شد.

کاهش بودجه هلال احمر جفا در حق امدادگران است

سلامت نیوز:رئیس جمعیت هلال‌احمر، در بازدید سرزده از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در استان اصفهان، با گلایه امدادگران از حذف سهم هلال احمر از حق ثبت مواجه شد.

 

به گزارش مهر، دکتر سید امیر محسن ضیائی در سفر غیررسمی به استان اصفهان، علاوه بر بازدید از روند خدمت‌رسانی و ارزیابی تجهیزات و امکانات پایگاه‌های شهرستان‌های استان اصفهان، در جمع امدادگران، نجاتگران و نیروهای خدوم و تلاشگر هلال‌احمر پایگاه‌های بین‌شهری استان حاضر شده و ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به آنها، پای صحبت‌ها و درد دل آنها نشست.

امدادگران و نجاتگران پایگاه‌ها در این بازدیدها خواستار تجهیز بیشتر پایگاه‌ها برای خدمت‌رسانی در شأن مردم شدند.

همچنین امدادگران در این بازدیدها مراتب گلایه خود را از حذف سهم هلال‌احمر از حق ثبت در بودجه سال آینده اعلام کرده و از دکتر ضیائی خواستار مطالبه به حق هلال احمر از مجلس و دولت و جلب حمایت‌های بیشتر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تقدیر از همه تلاشگران هلال‌احمر در پایگاه‌های امدادی، گفت: نیروهای صف هلال‌احمر در پایگاه‌ها همواره در خدمت به هموطنان آماده بوده و در سخت‌ترین شرایط از خودگذشتگی‌های بسیاری نشان داده‌اند.

ضیائی با اشاره به اینکه مجدانه پیگیر حقوق نیروهای خدوم هلال‌احمر برای خدمت رسانی در شأن مردم و برگرداندن سهم هلال‌احمر از حق ثبت است، عنوان کرد: به عنوان نماینده امدادگران، از دولت و مجلس خواسته‌ایم تا از هلال‌احمر در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام دهند؛ چرا که حذف سهم ٤٢ درصدی هلال‌احمر از حق ثبت، قطعا جفا در حق امدادگران و نجاتگران خدوم کشور بوده و ناخودآگاه تاثیر خود را در خدمت‌رسانی به مردم نشان خواهد داد.

رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به اصفهان از پایگاههای امداد و نجات بین‌شهری «قرقچی» میمه، «مورچه خورت» شاهین شهر و پایگاه در دست تکمیل چاله سیاه شاهین شهر نیز بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha