یکی از راه های خوب برای رساندن انرژی به مبتلایان به سرطان، درست کردن اسموتی است. اسموتی برای بیماران مبتلا به سرطان مناسب است چون نه تنها خوشمزه بلکه سرشار از مواد مغذی نیز می باشد. بیماران سرطانی به این حجم از مواد مغذی برای بهبود سلامتشان نیاز دارند.

دستور تهیه اسموتی انرژی زا برای مبتلایان به سرطان

سلامت نیوز: یکی از راه های خوب برای رساندن انرژی به مبتلایان به سرطان، درست کردن اسموتی است. اسموتی برای بیماران مبتلا به سرطان مناسب است چون نه تنها خوشمزه بلکه سرشار از مواد مغذی نیز می باشد. بیماران سرطانی به این حجم از مواد مغذی برای بهبود سلامتشان نیاز دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت دکتر کرمانی، اگر تشخیص داده شود که فردی مبتلا به سرطان شده، فرآیند درمان با کلی استرس فیزیکی و روانی همراه خواهد بود. برخی بیماران سرطانی به دلیل محدودیت های درمانی و غذایی نمی توانند برخی غذاها و نوشیدنی ها را بخورند چون سیستم ایمنی شان ضعیف است.همچنین این بیماران ممکن است اشتهایشان را از دست بدهند که در نتیجه موجب کمبود مواد مغذی و مایعات در بدنشان می شود.

مقابله با سرطان دشوار است و انرژی زیادی از بیمار می برد. اما این بیماران باید قوی بمانند و خوب تغذیه شوند تا برای ادامه این مبارزه انرژی کافی داشته باشند.

یکی از راه های خوب برای رساندن انرژی، درست کردن اسموتی است. اسموتی برای بیماران مبتلا به سرطان مناسب است چون نه تنها خوشمزه بلکه سرشار از مواد مغذی نیز می باشد. بیماران سرطانی به این حجم از مواد مغذی برای بهبود سلامتشان نیاز دارند.

در ادامه می خواهیم دستور چند اسموتی فوق العاده سالم را به شما بدهیم. برای استفاده از این اسموتی ها حتما لازم نیست مبتلا به سرطان باشید! هر کسی می تواند از این اسموتی ها برای تثبیت سلامت کلی بدنش استفاده کند.

 

اسموتی مخصوص سرطانی ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha