دبیر علمی اولین همایش داروسازی بیمارستانی گفت: داروسازان بیمارستانی از وضعیت موجود ناراضی هستند.

نارضایتی داروسازان بیمارستانی/۲۰ میلیون هزینه هر دانشجوی داروسازی

سلامت نیوز:دبیر علمی اولین همایش داروسازی بیمارستانی گفت: داروسازان بیمارستانی از وضعیت موجود ناراضی هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر فاطمه ایزدپناه صبح چهارشنبه در اولین همایش داروسازی بیمارستانی که در پژوهشگاه نیرو برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه داروساز و خدمات داروسازی در چرخه درمان مغفول مانده و دیده نشده است.

وی با اعلام این مطلب که بالغ بر ۲۰ میلیون تومان هزینه هر دانشجوی داروسازی است، افزود: از ۷۰ سال قبل با تغییر رویکرد در بیمارستان ها داروسازان وارد بالین شده اند اما متاسفانه کشور ما در این عرصه عقب بوده و نیاز به یکسری اصلاحات دارد.

ایزدپناه با اشاره به ضرورت ارائه برنامه آموزشی برای دانشکده های داروسازی در زمینه آموزش داروسازی بیمارستانی تاکید کرد: داروسازان بیمارستانی از وضعیت موجود ناراضی هستند.

وی ادامه داد: البته داروسازان بیمارستانی آماده هر گونه آموزش پذیری و مشارکت در فرآیند درمان هستند.

در ادامه دکتر رهبر مژدهی آذر رئیس انجمن داروسازان ایران با عنوان این مطلب که داروسازان همواره در جهت خدمت دارویی کشور تلاش کرده اند، افزود: انجمن داروسازان ایران با ۲۰ هزار عضو یکی از قدیمی ترین انجمن های صنفی است که همواره سعی در خدمت به نظام دارویی کشور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشبرد اهداف داروسازی و داروسازان در نظام ارائه خدمات به بیماران هیچ راهی جز اتحاد برای رسیدن به اهداف نظام دارویی وجود ندارد، اظهار داشت: تشکیل کارگروه داروسازی بیمارستانی در انجمن داروسازان ایران در راستای تقویت جایگاه داروسازان صورت گرفته است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha