رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران از بومی شدن خدمات عام‌المنفعه این جمعیت برای رفع معضلات و مشكلات مردم مناطق محروم كشور خبر داد.

خدمات عام‌المنفعه هلال‌احمر در سراسر كشور بومی می‌شود
به گزارش سلامت نیوز  ابوالحسن فقیه در آئین افتتاح طرح بزرگ «جهاد رمضان» اظهار داشت: فعالیت‌های عام‌المنفعه و بشردوستانه جوانان هلال‌احمر در طرح بزرگ «جهاد رمضان» باید به صورت بومی ارائه شود تا خدمات گیرندگان این حمایت‌ها توانایی خودكفایی برای رفع معضلات و مشكلات خود را داشته باشند.

وی گفت: خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه جوانان هلال‌احمر باید در طرح بزرگ «جهاد رمضان» به صورت ماندگار ارایه شود تا این خدمات در سال‌های آینده نیز باعث تشویق و ترغیب جوانان این مرز و بوم برای كمك به مردم محروم مناطق كشور شود.

* خانه داوطلبان خبرنگار راه‌اندازی می‌شود

فقیه با اشاره به فعالیت‌های گسترده و تأثیر‌گذار خبرنگاران در جامعه و به خصوص در عرصه اطلاع‌رسانی در حوزه فعالیت‌های هلال‌احمر، از راه‌اندازی نخستین خانه داوطلبان خبرنگار در كشور به مناسبت روز خبرنگار خبر داد و افزود: اطلاع‌رسانی دقیق و موثق باعث آگاهی مردم جامعه خواهد شد و متعاقباً اطلاع‌رسانی نادرست نیز مشكلات و معضلات بسیاری در داخل و خارج از كشور ایجاد خواهد كرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با سپاسگزاری از اصحاب رسانه و به خصوص خبرنگاران حوزه فعالیتی جمعیت هلال احمر گفت: با راه‌اندازی خانه داوطلب، خبرنگارانی كه با جمعیت هلال‌احمر در روند اطلاع‌رسانی همكاری می‌كنند باید با آموزش‌های امداد و نجات و زندگی سخت آشنا شوند و این زمینه با آموزش‌های امدادی برای خبرنگاران صورت خواهد پذیرفت.
انتهای پیام/گ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha