چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 201452

ما داخل خانه «قوت غالب» یا اصطلاحاً «شام» صدایش می‌کنیم. این نوع مرغ در منزل ما روزی پنج بار در مسیر فریزر-یخچال-گاز حرکت می‌کند و آن قدر گرم و سرد می‌شود که انواع باکتری و ویروس، چهارگوشه آشپزخانه را می‌بوسند و فرار می‌کنند. این مرغ نه تنها برای سلامتی مضر نیست، بلکه خوردن آن باعث می‌شود بدن شما به سم عادت کند و دیگر ویروس سرماخوردگی، ذات‌الریه، کزاز، دیفتری، HIV و هپاتیت غلط می‌کنند بهتان نزدیک شوند یا خیال باطل کنند که می‌توانند مریضتان کنند!

طنز/ زرشک پلو با هورمون

سلامت نیوز:ما داخل خانه «قوت غالب» یا اصطلاحاً «شام» صدایش می‌کنیم. این نوع مرغ در منزل ما روزی پنج بار در مسیر فریزر-یخچال-گاز حرکت می‌کند و آن قدر گرم و سرد می‌شود که انواع باکتری و ویروس، چهارگوشه آشپزخانه را می‌بوسند و فرار می‌کنند. این مرغ نه تنها برای سلامتی مضر نیست، بلکه خوردن آن باعث می‌شود بدن شما به سم عادت کند و دیگر ویروس سرماخوردگی، ذات‌الریه، کزاز، دیفتری، HIV و هپاتیت غلط می‌کنند بهتان نزدیک شوند یا خیال باطل کنند که می‌توانند مریضتان کنند!

به گزارش سلامت نیوز، مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز "بی قانون" روزنامه قانون نوشت: به گفته محققان، اگر مرغ خوب پخته نشده باشد باکتری خاصی در غذا فعال باقی مانده و می‌تواند منجر به بروز بیماری GBS یا همان فلج عصبی‌عضلانی شود. همانطور که شما هم به خوبی تشخیص دادید، این محققان غربی و سوسول هستند و هیچ درکی از انواع مرغ ندارند. بنابراین ما انواع واقعی مرغ و نحوه‌های نگهداری آن‌ها را برایشان توضیح می‌دهیم:

مرغ نپخته: این مرغ که به «مرغ سلفی» معروف است، هیچ ربطی به عکس سلفی ندارد. بلکه این مرغ بیشتر در سلف دانشگاه‌ها، پادگان‌ها و بعضی از ادارات دیده می‌شود. این نوع مرغ با اصابت اولین چنگال به پرواز در می‌آید و از محل فرار می‌کند. همچنین سر این مرغ که قبلا بریده شده و در جای دیگری قرار دارد، از همانجا به ضارب چنگال فحش می‌دهد. مرغ سلفی تنها در صورتی قابل خوردن است که بتوانید آن را پیش از خروج از محوطه دانشگاه یا پادگان بگیرید و به بشقاب برگردانید. باکتری‌های خطرناک این مرغ در مدت تعقیب و گریز به باکتری‌های مفید تبدیل می‌شوند و کلی هم خاصیت دارند.

مرغ نیم پز: همانطور که در خبر اولیه گفته شد، مرغ نیم پز حاوی یک نوع باکتری است. اما این باکتری نه‌تنها باعث هیچ‌گونه بیماری‌ای نمی‌شود، بلکه خیلی هم برای پوست خوب است. یعنی اولش باکتری می‌آید بیماری تولید کند، ولی می‌بیند که صاحب غذا به مرغ نیم پز هم رحم نکرده و کلا چیزی برای از دست دادن ندارد. بنابراین باکتری تصمیم می‌گیرد از در دوستی وارد شود و خودش را نجات بدهد. معمولا این باکتری‌ها روی شانه‌های کسی که غذا می‌خورد می‌نشینند و با ماساژدادن وی می‌گویند: «بخور نوش جونت، بخور گوشت شه به تنت! می‌خوای برم تو هضم کمکت کنم؟»

مرغ هورمونی: شما عزیزان به خوبی با این مرغ آشنا هستید و نیازی به توضیح ندارید. این توضیح را برای غربی‌های ناآگاه می‌دهیم. مرغ هورمونی یا مرغ باشگاهی، نوعی جوجه است که تا دو ماهگی روند عادی رشد را طی کرده، ولی متاسفانه از آن تاریخ خیال می‌کند که مرغی شده برای خودش و در نتیجه به حرف بزرگ‌ترهایش که می‌گویند «این داروها آشغاله، یه‌خورده ورزش کن» گوش نمی‌کند و برخلاف میل مرغداران گرامی، می‌رود هورمون تزریق می‌کند و ناگهان از 300 گرم می‌رسد به 2کیلو و نیم. یعنی گوسفند هم جرات نمی‌کند به این مرغ نزدیک شود. دیگر ببینید ما چه جراتی داریم که می‌خوریمش. مصرف این مرغ ضرر چندانی ندارد و فقط مقداری اختلال هورمونی ایجاد می‌کند که اگر آن هم ایجاد نکند، آلودگی هوا و پارازیت و آب و شیر پالم‌دار ایجاد می‌کنند. پس تعارف نکنید، بفرمایید سر سفره از دهن افتاد.

مرغ نیم پز-هورمونی: ما داخل خانه «قوت غالب» یا اصطلاحاً «شام» صدایش می‌کنیم. این نوع مرغ در منزل ما روزی پنج بار در مسیر فریزر-یخچال-گاز حرکت می‌کند و آن قدر گرم و سرد می‌شود که انواع باکتری و ویروس، چهارگوشه آشپزخانه را می‌بوسند و فرار می‌کنند. این مرغ نه تنها برای سلامتی مضر نیست، بلکه خوردن آن باعث می‌شود بدن شما به سم عادت کند و دیگر ویروس سرماخوردگی، ذات‌الریه، کزاز، دیفتری، HIV و هپاتیت غلط می‌کنند بهتان نزدیک شوند یا خیال باطل کنند که می‌توانند مریضتان کنند!

پس نتیجه می‌گیریم که هرچه غذا کثیف‌تر باشد، مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها بالا می‌رود. (با همان دستی که پول را داده ساندویچ را می‌گیرد و تا قفسه سینه داخل حلقش فرو می‌کند.)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha