چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 201491

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه اعلام کرد: مردم نگران احیای دریاچه ارومیه نباشند، با سرعت بیش از پیش برای احیای دریاچه ارومیه حرکت می‌کنیم.

خبرخوب؛بودجه احیای دریاچه ارومیه می‌رسد

سلامت نیوز: مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه اعلام کرد: مردم نگران احیای دریاچه ارومیه نباشند، با سرعت بیش از پیش برای احیای دریاچه ارومیه حرکت می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان مسعود تجریشی، مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به اینکه در آینده نزدیک تخصیص بودجه محقق و اعتبارات مورد نظر از سوی دولت تامین می‌شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی و ستاد احیای دریاچه ارومیه همچون گذشته با سرعت پیگیر اجرای پروژه‌ها هستند.

وی تاکید کرد: ستاد از سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها می‌خواهد به بهانه بودجه کم کاری نکنند و با سرعت در راستای احیای دریاچه حرکت کنند.

تجریشی با تاکید بر خواسته مردم و اجماع دولت یازدهم برای احیاء دریاچه ارومیه افزود: هیچ گروهی نباید صرفا منتظر اختصاص اعتبارات باشد. دستگاه‌ها باید ضمن انجام وظایف ذاتی خود سعی کنند، مانند گذشته کارها را پیش برده چون منابع مالی نیز بزودی تزریق خواهد شد.

وی افزود: اکنون مردم در موضوع صرفه‌جویی آب کم کم با ما همراه شدند؛ بنابراین باید از ظرفیت‌های آنها در اکثر حوزه‌ها بیش از پیش استفاده کنیم؛ این امر هم به تلاش دستگاه‌های اجرایی مربوط است که باید بر آن بیفزایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha