یك مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی تاكید كرد: آبهای معدنی یا بطری شده كه مجوز بهداشتی و پروانه بهره برداری دارند به طور مداوم مورد آزمایش قرار می‌گیرند كه نتایج این آزمایشها حاكی از آن است كه آبهای معدنی هیچ مشكلی ندارند.

وزارت بهداشت: آبهای معدنی دارای مجوز بهداشتی و پروانه بهره برداری مشكلی ندارند
دكتر سید حمید حسینی مدیركل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی روز سه شنبه در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره صحت صورتجلسه منتسب به شركتی نفتی در زمینه ارزیابی كیفی آبهای معدنی گفت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته ، مسوولان شركت نفت این صورتجلسه را تكذیب كرده‌اند و تاكید داشتند كه افراد امضاكننده صورتجلسه مرجع ذیصلاح برای تشخیص كیفیت آبهای معدنی نبوده اند.
وی با تاكید بر این كه وزارت بهداشت مرجع ذیصلاح در زمینه ارزیابی كیفیت آبهای معدنی است خاطرنشان كرد: گروهی در این وزارتخانه هر هفته و به صورت اتفاقی آبهای معدنی موجود در بازار را از نظر املاح و آلودگی آزمایش و بررسی می‌كنند.
مدیركل روابط عمومی وزارت بهداشت تصریح كرد: اگر نتایج بررسی‌ها حاكی از رعایت نشدن استانداردها در تولید آب معدنی باشد، واحدهای متخلف دیگر اجازه تولید آب معدنی نخواهند داشت.
وی تاكید كرد: این وزارتخانه هیچ گاه موضعی مبنی بر بهتر یا بدتر بودن برندهای فعال در حوزه تولید آب معدنی نداشته است.
حسینی همچنین به ایرنا گفت كه در ماههای گذشته برخی كارخانجات تولید آب معدنی به دلیل رعایت نكردن موازین استاندارد تعطیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha