تور سلامت ویژه كارشناسان شهرداری های 30 استان سراسر كشور در روزهای 13 و 14 مرداد ماه توسط اداره کل سلامت شهرداری تهران و با همکاری دبیرخانه کلانشهرها و شهرداری مناطق 4،6، 8،9، 22 برگزار شد.

تور سلامت ویژه كارشناسان شهرداری های 30 استان سراسر كشور

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از شهرداری تهران، با توجه به تأکید مقام معظم رهبری برای توجه بیشتر به موضوع سلامت و همچنین سال سلامت و شهرنشینی، شهرداری تهران  اقدامات قابل توجهی در زمینه توانمندسازی مردم برای ارتقای سلامت شهر و شهروندان انجام داده، که با توجه به نقش کلیدی و تأثیرگذاری که عملکرد شهر تهران در سراسر کشور خواهد داشت؛ اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، نسبت به برگزاری تور سلامت با هدف معرفی بخشی از این فعالیت ها اقدام نمود.

در این برنامه مدیران و کارشناسان 30 استان سراسر کشور ضمن بازدید از ساختار حوزه سلامت شهرداری تهران، از جمله خانه سلامت، خانه اسباب بازی، باشگاه چاقی، مركز مدیریت سلامت شهری و مركز ابتكارات اجتماع محور، با كاركرد این مراكز از نزدیک آشنا شدند.

در روز نخست این تور مدعوین ضمن بازدید از باغ موزه دفاع مقدس نشستی با حضور جناب آقای دکتر قالیباف شهردار محترم تهران داشتند و آقای دکتر قالیباف ضمن تشکر از مشارکت شهرداری های سراسر کشور، با توضیح درباره طرح مدیریت محلی بر تعامل و تبادل تجربیات جهت اجرای هرچه بهتر برنامه ها در سطح کلان تأکید نمودند.

متخصصین و پیشکسوتان حوزه سلامت از جمله جناب آقای دکتر مرندی و جناب آقای دکتر ملک افضلی نیز ضمن حضور در افتتاحیه این برنامه از عملکرد شهرداری تهران به خصوص در سالهای اخیر به جهت اجرای طرح هایی که حتی در سطح ملی و بین المللی چشمگیر و قابل توجه می باشد، تقدیر نموده و برگزاری اینگونه برنامه ها را بسیار مناسب و تأثیرگذار ارزیابی نموده و بر نقش شهرداری ها جهت حفظ و ارتقای سلامت شهر و شهروندان تأکید نمودند.

همچنین مراسم اختتامیه این تور دو روزه در برج میلاد با حضور دکتر ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار گردید.

طبق نظرسنجی بعمل آمده از مدعوین این تور ، ایشان ضمن ابراز خرسندی از این برنامه ، خواستار تداوم اینگونه برنامه ها در سطح مدیران ارشد بودند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha