معاون اداری و پشتیبانی مركز پزشكی حج و زیارت اعلام كرد: دارو و تجهیزات مورد نیاز حج تمتع سال جاری به عربستان ارسال شد.

دارو و تجهیزات مورد نیاز حج تمتع سال جاری به عربستان ارسال شد

طلایی ضمن اعلام این مطلب افزود: این اقلام كه حدود 70 تن وزن داشتند دو روز قبل با هماهنگی مسئولان هواپیمایی كشوری به عربستان ارسال شد.

معاون اداری و پشتیبانی مركز پزشكی حج و زیارت همچنین از اعزام گروه كارشناسی دارو و تجهیزات جهت ترخیص این اقلام از فرودگاه جده و ارسال آنها به بیمارستانهای مركز پزشكی حج و زیارت خبر داد و افزود: این اقلام پس از ترخیص از گمرك فرودگاه جده كه دارای فرآیند خاصی است،‌ بارگیری شده و به بیمارستان‌های مركز در دو شهر مقدس مكه مكرمه و مدینه منوره ارسال و در انبار آنجا آماده استفاده زائران در حج تمتمع سال جاری خواهد شد.

وی با بیان اینكه بنا به اظهار مدیر دارو و تجهیزات مركز، لیست اقلام دارویی امسال تفاوتهایی با سالهای گذشته خواهد داشت، ادامه داد: امسال با مشورت حدود 60 درصد از پزشكان كاروان همچنین متخصصان با سابقه تشرف به حج، تغییراتی در لیست دارویی حج داده شده است كه امیدواریم در جهت بهره‌مندی بیشتر زائر باشد.

طلایی در پایان از همكاری بی‌دریغ مدیریت و پرسنل سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص بسته بندی و ارسال دارو و تجهیزات مورد نیاز حج سال جاری تشكر و قدردانی كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha