رئیس پلیس سیستان و بلوچستان جزئیات عملیات دستگیری عامل 10 جنایت در فهرج کرمان را تشریح کرد.

عامل قتل عام خانوادگی برای فرار از دست ماموران گروگانگیری کرد

سلامت نیوز:رئیس پلیس سیستان و بلوچستان جزئیات عملیات دستگیری عامل 10 جنایت در فهرج کرمان را تشریح کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،سردار حسین رحیمیذ گفت: در پی وقوع قتل 10 تن و مجروح شدن پنج نفر از اعضای یک خانواده و همسایگانشان در روستای جهان آباد شهرستان فهرج از توابع استان کرمان در تاریخ دوم دی ماه، کارگاهان پلیس سرنخ هایی از فرار عامل این جنایت به استان سیستان و بلوچستان به دست آوردند.

فرمانده استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر و کرمان در نتیجه رصدهای مداوم اطلاعاتی ساعتی قبل این قاتل فراری را در فلکه بسیج شهرستان ایرانشهر شناسایی کرده که این قاتل به محض مشاهده ماموران با قمه به سمت ماموران پلیس حمله ور می شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این قاتل فراری با تنگ شدن عرصه بر خود در محل یک جوان 25 ساله را به منظور فرار از منطقه گروگان می گیرد که ماموران با گلوله وی را از ناحیه پا هدف قرار می دهند و ضمن دستگیری وی، فرد ربوده شده را نیز آزاد می کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سه تن از اعضای خانواده قاتل نیز شب گذشته توسط ماموران پلیس سیستان و بلوچستان دستگیر شده اند خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی نظم جامعه را به هم زنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha