پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون با 11 دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرده است. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف زنجیره‌ای 12 خودرو در بزرگراه امام علی خبر داد.

عکس/تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه امام علی

سلامت نیوز:پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون با 11 دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف زنجیره‌ای 12 خودرو در بزرگراه امام علی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 9:03 صبح امروز برخورد چندین دستگاه وسیله نقلیه به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه 14 را به محل حادثه واقع در بزرگراه امام علی خروجی اتوبان کریمی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون با 11 دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه تعدادی از این خودروها دچار نشت بنزین شده بودند گفت: آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و یک خانم و آقا که دچار مصدومیت شده بودند به عوامل اورژانس تحویل دادند و خدمات درمانی را به شکل سرپایی انجام دادند.

ملکی با بیان اینکه خسارات ریالی از این حادثه بسیار بالا بود، گفت: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha