مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از تمدید قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با آتیه سازان حافظ برای یکسال دیگر خبر داد.

جزئیات قرارداد جدید «بیمه تکمیلی» بازنشستگان تامین اجتماعی

سلامت نیوز:مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از تمدید قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با آتیه سازان حافظ برای یکسال دیگر خبر داد.

به  گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،مرتضی ادیانی ، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نرخ حق بیمه در قرارداد جدید از 28 هزار و 200 تومان به 32 هزار و 200 تومان افزایش یافته که متناسب با نرخ تورم تعیین شده است.

وی درباره تعهدات جدید بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: سقف تعهدات در قرارداد جدید افزایش یافته است. به عنوان مثال  سقف تعهد بیمه برای خدمات تخصصی به  10 میلیون تومان و برای خدمات فوق تخصصی به 12 میلیون تومان رسیده و برخی خدمات برای بیماران صعب العلاج و سرطانی نیز تحت پوشش در آمده است.

مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در پایان به همکاری سه ساله این شرکت با کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: قرارداد ما با تامین اجتماعی تا 30 آبان ماه بود که برای یکسال دیگر تمدید شد.

اصغر  بیات،  رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز  در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمدید قرارداد با بیمه آتیه سازان حافظ اظهار کرد:  حق بیمه تکمیلی امسال به ازای هر نفر به 32 هزار و 200 تومان افزایش یافته است که 3000 تومان آن را سازمان تامین اجتماعی تقبل می‌کند و 29 هزار و 200 تومان را بازنشسته می‌پردازد.

وی افزود: مبلغ ماهانه بیمه عمر نیز  3580 تومان است. در واقع اگر بازنشسته‌ای علاوه بر بیمه تکمیلی، بیمه عمر هم داشته باشد ماهانه 32 هزار و 780 تومان از فیش حقوقی‌اش در هر ماه کسر خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha