انتشار فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی در شهرستان شهریار باعث واکنش حراست وزارت آموزش و پرورش شد.

تنبیه دانش آموزان دبیرستانی با کمربند سر صف

سلامت نیوز: انتشار فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی در شهرستان شهریار باعث واکنش حراست وزارت آموزش و پرورش شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، روز گذشته فیلمی با عنوان تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی سر صف در فضای مجازی منتشر و به سرعت در گروهها و کانال ها منتشر شد.

در این فیلم یکی از مسئولان مدرسه پسرانه "معلم" در شهرستان شهریار با کمربند اقدام به تنبیه بدنی چند دانش آموز سر صف و در حضور دانش آموزان می کند. نکته جالب این فیلم عدم دخالت سایر کادر آموزشی در این موضوع و جلوگیری از ضرب و شتم دانش آموزان بود.

رزاقی مدیر کل حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در واکنش به کتک زدن دانش آموزان توسط یکی از مسئولان مدرسه ،به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،اظهار داشت: تنبیه دانش آموزان روز گذشته  در مدرسه پسرانه  معلم در شهرستان شهریار اتفاق افتاده که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است.
تنبیه دانش آموزان دبیرستانی با کمربند سر صف/حراست آموزش و پرورش: با متخلفان برخورد می کنیم

وی افزود: در این فیلم مشاهده می شود که یکی از مسئولان مدرسه،چند دانش آموز را در حیاط مدرسه به صف کشیده است و یکی یکی بدن آن ها را با ضربه کمربند کبود می کند.

مدیر کل حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:ابهامات این ماجرا باید مشخص شود تا دقیق بدانیم قپفرد مورد نظر  چه سمتی داشته است.

وی بیان داشت:پرونده مذدر حال بررسی است تا مقصر را شناسایی کنیم.

مدیر حراست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پایان گفت:در صورت بررسی نهایی فردی که مرتکب جرم شده است مجازات خواهد شد و حتی ممکن است در صورت لزوم عزل از جایگاه برای او در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha