سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به تخلف برخی نهادهای دولتی درباره بیمه تکمیلی انتقاد کرد و گفت: بیمه تکمیلی باید برای افراد ضعیف کشور لحاظ شود که هم اکنون اینگونه نیست.

بیمه تکمیلی برخی نهادهای دولتی تخلف است

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به تخلف برخی نهادهای دولتی درباره بیمه تکمیلی انتقاد کرد و گفت: بیمه تکمیلی باید برای افراد ضعیف کشور لحاظ شود که هم اکنون اینگونه نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، ایرج حریرچی در پاسخ و پرسش خبرنگاران در حاشیه نشست خبری خود درباره مبحث بیمه تکمیلی که نقدهای به آن وارد است، اظهار داشت: بیمه تکمیلی از منابع دولتی نباید تامین شود ولی در‌این‌باره برخی نهادهای دولتی و غیره در پوشش‌های مختلف تخلفاتی می‌کنند.

بیمه تکمیلی برخی نهادهای دولتی تخلف است

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: بنابراین طبق برنامه پنجم و مالیات نباید بیمه تکمیلی خارج از بسته بیمه پایه باشد، از طرفی نیز باید حمایت بیمه تکمیلی از مردم ضعیف صورت پذیرد و الان این پوشش مناسب نیست و ما نیز انتقادات وزارت بهداشت را به بیمه‌ها اعلام کردیم.

عدم توزیع شیر در مدارس

حریرچی درباره عدم توزیع شیر در مدارس نیز با تایید این مشکل گفت: امسال شیر در مدارس توزیع نشده است و متعاقباً از وزارت آموزش و پرورش این عدم توزیع شیر در مدارس را پیگیری می‌کنیم.

مضرات پارازیت تایید شود روحانی جلوی آن را می‌گیرد

وی همچنین درباره مضرات پارازیت که مبحث آن دوباره مطرح شده است، عنوان کرد: در مقوله پارازیت‌ها وزارت بهداشت به همراه دیگر نهادها کارهای تحقیقاتی و علمی گسترده ای را در دست انجام دارد کما اینکه هنوز به قطعیت کامل علمی نرسیدیم زیرا جواب علمی زمانبر است ولی مضرات پارازیت تایید شود رئیس جمهور جلوی آن را می‌گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha