نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تعهدات خود مانند تخصیص اعتبار از هدفمند کردن یارانه‌ها و یک درصد ارزش افزوده مالیات، عمل نکرده است زیرا مشکلات فراروی طرح تحول سلامت ناشی از عدم اجرای تعهدات دولت و بیمه‌ها است.

دولت به تعهدات اعتباری در قبال حوزه سلامت عمل نکرد

سلامت نیوز: نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تعهدات خود مانند تخصیص اعتبار از هدفمند کردن یارانه‌ها و یک درصد ارزش افزوده مالیات، عمل نکرده است زیرا مشکلات فراروی طرح تحول سلامت ناشی از عدم اجرای تعهدات دولت و بیمه‌ها است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،مهرداد لاهوتی با تاکید بر ضرورت پایبندی دولت به تعهدات خود برای ادامه طرح تحول نظام سلامت، اظهار کرد: دولت باید به اجرای قانون و تامین منابع مالی طرح تحول سلامت پایبند باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اجرای تعهدات دولت در قبال طرح تحول نظام سلامت تاکید کرد و گفت: بنده قبلاً منتقد این طرح بودم ولی بعد از اجرای آن، در گروه موافقان قرار گرفتم ولی برخی از کسانی که موافق بودند، متاسفانه امروز تبدیل به منتقد شدند.

لاهوتی ضمن اشاره به رضایت مردم از طرح تحول نظام سلامت، تصریح کرد: یکی از دلایل عدم موفقیت این طرح، این است که دولت به تعهدات خود مانند تخصیص اعتبار از هدفمند کردن یارانه‌ها و یک درصد ارزش افزوده مالیات، عمل نکرده است.

نماینده لنگرود ضمن تکذیب برخی مطالب در رسانه‌ها در خصوص برنامه تحول سلامت اظهار کرد: من هم اگر وزیر بودم با این شرایط و مورد انتقاد قرار گرفتن غیرمنصفانه و همچنین همراهی نشدن در اجرای طرح تحول سلامت، عصبانی می‌شدم.

لاهوتی همچنین به برنامه تلویزیونی ثریا که چندی پیش با هدف نقد طرح تحول و با حضور وزیر بهداشت از شبکه سوم سیما پخش شد و مورد انتقاد قرار گرفت، اشاره کرد و افزود: این نوع اقدامات بی‌رحمی است، برنامه ثریا کاملاً ساماندهی شده بود تا طرح تحول سلامت که با اقبال خوبی از سوی مردم روبه رو شده، شخص وزیر بهداشت را زیرسوال ببرند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha