مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: استفاده از محصولات تراریخته (دستکاری ژنتیکی) به صلاح مردم نیست و ما اجازه نخواهیم داد چنین محصولاتی به میادین میوه و تره بار وارد شود.

نباید اجازه دهیم مردم ما آزمایشگاه محصولات تراریخته سایر کشورها شوند

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: استفاده از محصولات تراریخته (دستکاری ژنتیکی) به صلاح مردم نیست و ما اجازه نخواهیم داد چنین محصولاتی به میادین میوه و تره بار وارد شود.


به گزارش سلامت نیوز، عبدالحسین رحیمی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما در حاشیه نشست پنجمین جشنواره محصولات ارگانیک گفت: نباید اجازه دهیم مردم ما آزمایشگاه محصولات تراریخته سایر کشورها بشوند. اگر در دیگر کشورها دستکاری ژنتیکی بر روی محصولی ایجاد می کنند باید در کشور خود نسبت به آزمایش آن محصول اقدام کنند نه اینکه در دیگر کشورها آزمایش شود.


وی افزود: در جشنواره محصولات ارگانیک نیز کمیته های بازرسی و کنترل را مستقر کرده ایم و از محصولاتی که به نمایشگاه وارد می شود آزمایش می گیریم. اگر غیر ارگانیک باشد با آنها برخورد خواهد شد.


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تأکید کرد: استفاده از محصولات تراریخته در کشور ما به صلاح مردم نیست و باید در این خصوص اقدامات جدید صورت بگیرد.


رحیمی بیان داشت: از 5 سال گذشته تمامی محصولات میوه و تره بار و همین طور مواد لبنی و پروتئینی در شهر تهران پایش می شوند و نتایج آن در 4 فصل سال در اختیار اعضای شورای شهر برای دیگر اقدامات قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha