رئیس جمعیت هلال احمر کشور از ارسال دو محموله کمکی شامل اقلامی مانند دارو برای مردم حلب خبر داد.

شرایط نامساعد بودجه‌ای در هلال احمر

سلامت نیوز:رئیس جمعیت هلال احمر کشور از ارسال دو محموله کمکی شامل اقلامی مانند دارو برای مردم حلب خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در حاشیه همایش معاونین درمان، بهداشت و توانبخشی جمعیت هلال احمر با حضور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت بودجه‌ای هلال احمر گفت: شرایط بودجه‌ای هلال احمر نامساعد است، البته همه کشور در این زمینه با مشکلاتی مواجه شدند، اما انتظار داریم اگر مشکلی هم هست به عدالت با دستگاه‌ها برخورد شود نه اینکه به یک دستگاه بودجه خیلی کمی ارائه دهند. با وجود عدم تخصیص کامل اعتبارات هلال احمر در سال جاری و مشکلات اعتباری‌مان، بودجه ۹۶ این دستگاه تنها سه درصد افزایش داشته است و این از نظر ما بسیار نامناسب است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ارسال کمک‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران برای کمک به مردم حلب، گفت: با توجه به مشکلات زیادی که مردم حلب با آن مواجه بودند، ما مجموعه‌ای از محموله‌ها را از قبل برای حلب ارسال کرده بودیم. در عین حال در هفته گذشته نیز دو محموله را که میزان آن ۷۰ تن بود در دو پرواز برای حلب ارسال کردیم که این محموله‌ها شامل اقلامی شامل دارو، چادر و سایر لوازم مورد نیاز مردم بوده است.

ضیایی در پاسخ به سوال دیگری درباره افزایش بالگردهای جمعیت هلال احمر گفت: برنامه‌ داریم تا سه فروند بالگرد به مجموعه بالگردهایمان اضافه شود؛ به طوریکه تا سال آینده پوشش هوایی امدادی کشور را تامین کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha