عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار ورود شورا برای تکمیل ساختمان نیمه کاره بیمارستان امام خمینی شد و از تکمیل نشدن این ساختمان گلایه کرد .

سلامت نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار ورود شورا برای تکمیل ساختمان نیمه کاره بیمارستان امام خمینی شد و از تکمیل نشدن این ساختمان گلایه کرد .
به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی صابری در سیصد و شانزدهمین جلسه شورا با اشاره به ساختمان نیمه کاره بیمارستان امام خمینی (ره) در بزرگراه چمران،گفت: روزانه تعداد زیادی از بیماران به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و قرار بود به دلیل کمبود ظرفیت این بیمارستان توسعه یابد، اما متاسفانه سال‌هاست که اسکلت نیمه کاره این ساختمان رها شده است و به نظر می‌رسد شورای شهر باید وارد مقوله تکمیل این بیمارستان شود.


وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از یک برنامه ورزشی در تلویزیون گفت: متاسفانه شاهد بودیم که مجری ناآگاه یکی از برنامه‌های ورزشی تلویزیون اصرار داشت که شورای شهر تهران برای توسعه ورزش قهرمانی یکی از شهرستان‌ها وارد عمل شود و این نشان می‌دهد که از چارچوب و شرح وظایف شورا بی‌خبر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha