10 درصد تخت‌های بیمارستانی كشور به تخت‌های روانپزشكی اختصاص دارد ولی نسبت تخت‌های روانپزشكی در بیمارستان‌های عمومی به بیمارستان‌های تك تخصصی بسیار كم است كه باید هرچه زودتر این نقص رفع شود.

8800 تخت مستقل در بیمارستان‌های كشور به روانپزشكی اختصاص دارد
سلامت نیوز: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: 8 هزار و 800 تخت مستقل در بیمارستان‌های كشور به روانپزشكی اختصاص یافته كه طی سال‌های آینده باید گسترش بیشتری یابد.

به گزارش  فارس، حسن امامی رضوی، افزود: 7 هزار و 90 تخت از این تخت‌ها متعلق به بیمارستان‌های تك تخصصی و هزار و 710 تخت نیز متعلق به بیمارستان‌های عمومی است.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت: 10 درصد تخت‌های بیمارستانی كشور به تخت‌های روانپزشكی اختصاص دارد ولی نسبت تخت‌های روانپزشكی در بیمارستان‌های عمومی به بیمارستان‌های تك تخصصی بسیار كم است كه باید هرچه زودتر این نقص رفع شود.

وی افزایش تعرفه‌های درمانی و پرداخت به موقع مطالبات بیمه‌ای را 2 راهكار مهم بهبود وضعیت درمان در نظام سلامت كشور اعلام كرد و اظهار داشت: در كنار این 2 امر مهم، ارتقاء كیفیت خدمات درمانی و مشاركت همه‌جانبه پرسنل مراكز درمانی در ارائه خدمات، منجر به افزایش كیفیت كارها و كاهش هزینه‌ها می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha