عضو هیأت مدیره بیمه سلامت ایران گفت: بدهی سال 94 به طور کامل تسویه شد و بدهی ماه اول امسال مؤسسات دولتی نیز پرداخته شده است و مراکز خصوصی نیز در حال پرداخت است.

تسویه حساب بیمه سلامت با وزارت بهداشت/ پرداخت کامل بدهی سال 94

سلامت نیوز:عضو هیأت مدیره بیمه سلامت ایران گفت: بدهی سال 94 به طور کامل تسویه شد و بدهی ماه اول امسال مؤسسات دولتی نیز پرداخته شده است و مراکز خصوصی نیز در حال پرداخت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،بهمن برزگر عضو هیأت مدیره بیمه سلامت ایران،  در خصوص میزان بدهی بیمه سلامت به وزارت بهداشت،‌ گفت: هم اکنون دولت در حال رفع این بدهی است و با فروش اوراق قرضه بدهی سال 94 به طور کامل تسویه شد و بدهی ماه اول امسال مؤسسات دولتی نیز پرداخته شده است و مراکز خصوصی نیز در حال پرداخت است.

وی در خصوص علت این بدهی‌ها گفت:‌ هزینه‌ها باید مدیریت می‌شد و وزارت بهداشت به عنوان تولیت و ارائه دهنده خدمت باید با کمک بیمه‌ها این هزینه‌ها را کنترل می‌کرد؛ در طرح تحول سلامت منابع در بیمه‌ها دیده نشده بود و با اجرای طرح تحول سلامت هزینه‌ها بالا رفت و بیمه‌ها پولی نداشتند که پرداخت کنند.

برزگر گفت:‌ اما هم اکنون با فروش اوراق قرضه، پرداخت بدهی اتفاق افتاده است و امیدواریم با کمک دولت مشکل به طور کامل حل شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha